Oprichting ‘The Out of Home Company’


Advies - Rob Besseling heeft samen met Marlies van Lohuizen het initiatief genomen tot de oprichting van ‘The Out of Home Company’. Het initiatief is ontstaan vanuit de constatering dat veel bedrijven worstelen met hun aanpak in out-of-home. Hierdoor blijft er veel potentieel onbenut in de ogen van Besseling en van Lohuizen. Dit is te lezen in de aankomende uitgave van @FoodClicks. “Met The Out of Home Company willen we bedrijven helpen om succesvol te zijn in de out-of-homemarkt. The Out of Home Company helpt de consument die buitenshuis is te bereiken door slimme en vernieuwende marktbewerking en sterke outlet executie. Daarmee willen wij de out-of-homebusiness van onze klanten versnellen en makkelijker maken,” laten de initiatiefnemers weten. ‘The Out of Home Company’ werkt met een beproefde aanpak. Daarnaast zal de komende maanden in de markt worden geïnventariseerd wat de grote issues zijn die echte vooruitgang in de weg staan. Het is de ambitie van The Out of Home Company om het initiatief te nemen bij een aantal vernieuwende initiatieven, waarbij samenwerking in de keten wordt gestimuleerd. Zowel Rob Besseling als Marlies van Lohuizen hebben jarenlange ervaring in sales, marketing, finance en directie-posities in de out-of-home markt en worden erg gedreven om deze markt verder te professionaliseren. Hun brede netwerk stelt hen daarbij in staat om waar nodig specifieke expertise toe te voegen in hun team. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid