Papa John’s bewijst groeipotentie pizzamarkt met opening zevende vestiging


Convenience - Binnen één jaar na de komst van Papa John’s op de Nederlandse markt heeft de pizzaketen deze week de zevende vestiging geopend aan de Overtoom in Amsterdam. Volgens de franchiseformule bewijst het hiermee de groeipotentie van de Nederlandse pizzamarkt. De zevende Papa John’s wordt gerund door Ismael El Yazidi en Zakaria El Yazidi en is hun tweede vestiging in Nederland. De goedlopende vestigingen aan de Rijnstraat en Amsterdam-Noord hebben ertoe geleid dat de ondernemers eerder dit jaar de zaak in Diemen openden. Deze is volgens Papa John’s zo succesvol dat de ondernemers hiermee hun tweede opening binnen één jaar kunnen realiseren. ‘Dit een bewijs dat Papa John’s door middel van hun succesvolle franchiseformule in staat is franchisenemers te laten doorgroeien’, aldus de pizzaketen die ambitieuze groeiplannen in Nederland heeft. Zo wil het dit jaar nog acht vestigingen openen, om hiermee het aantal van vijftien te bereiken. Nederlands Na Pizza Hut en Domino’s is Papa John’s de grootste pizzaketen ter wereld. De formule staat bekend om de verse ingrediënten van hoge kwaliteit in en op de pizza’s. Om in te spelen op de Nederlandse smaak staan bij de pizzaketen drie typisch ‘Nederlandse’ pizza’s op de menukaart: de Fraiche Sensation, Chicken Shoarma en Special 4 Cheese met Goudse kaas, belegen kaas, Old Amsterdam kaas en mozzarella. In de Verenigde Staten telt de keten ruim 3500 zaken en in 43 andere landen staat de teller op ruim 1500. Papa John’s is de officiële pizzasponsor van de National Football League en de Super Bowl 50. Bron: @FoodClicks Convenience - Binnen één jaar na de komst van Papa John’s op de Nederlandse markt heeft de pizzaketen deze week de zevende vestiging geopend aan de Overtoom in Amsterdam. Volgens de franchiseformule bewijst het hiermee de groeipotentie van de Nederlandse pizzamarkt. De zevende Papa John’s wordt gerund door Ismael El Yazidi en Zakaria El Yazidi en is hun tweede vestiging in Nederland. De goedlopende vestigingen aan de Rijnstraat en Amsterdam-Noord hebben ertoe geleid dat de ondernemers eerder dit jaar de zaak in Diemen openden. Deze is volgens Papa John’s zo succesvol dat de ondernemers hiermee hun tweede opening binnen één jaar kunnen realiseren. ‘Dit een bewijs dat Papa John’s door middel van hun succesvolle franchiseformule in staat is franchisenemers te laten doorgroeien’, aldus de pizzaketen die ambitieuze groeiplannen in Nederland heeft. Zo wil het dit jaar nog acht vestigingen openen, om hiermee het aantal van vijftien te bereiken. Nederlands Na Pizza Hut en Domino’s is Papa John’s de grootste pizzaketen ter wereld. De formule staat bekend om de verse ingrediënten van hoge kwaliteit in en op de pizza’s. Om in te spelen op de Nederlandse smaak staan bij de pizzaketen drie typisch ‘Nederlandse’ pizza’s op de menukaart: de Fraiche Sensation, Chicken Shoarma en Special 4 Cheese met Goudse kaas, belegen kaas, Old Amsterdam kaas en mozzarella. In de Verenigde Staten telt de keten ruim 3500 zaken en in 43 andere landen staat de teller op ruim 1500. Papa John’s is de officiële pizzasponsor van de National Football League en de Super Bowl 50. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid