Papa John’s viert 1-jarig bestaan Nederlandse markt met Papa’s Pizza Party


Convenience - Papa John’s, de op drie na grootste pizzabezorgketen van de wereld, bestaat op 18 juli 2017 één jaar in Nederland en viert dat met een 10-daagse Papa’s Pizza Party week. De pizzaformule heeft hierbij voor Nederland flinke groeiplannen. Het jubileum wordt van vrijdag 14 juli tot en met zondag 23 juli gevierd met diverse aanbiedingen en prijzen. Zo maken consumenten onder meer op social media kans voor een heel jaar maandelijks een gratis pizza te winnen. De pizzaketen wil het komende jaar in Nederland fors uitbreiden. Zo zullen er in Nederland circa tien winkels worden geopend, onder meer in en rondom Rotterdam, Den Haag, Leiden en Utrecht. “Met Papa’s Pizza Party en de verdere groei in Nederland willen we meer mensen kennis laten maken met ons ‘Better Ingrediënts. Better Pizza’ concept”, zegt Jitesh Patel, directeur van Business Development voor Papa John’s Nederland. Start “Dit concept is onze belofte om de beste ingrediënten van de hoogste kwaliteit te gebruiken in en op onze Papa John’s pizza. Met vestigingen op drukke en interessante plekken zijn wij er zeker van dat ook onze nieuwe vestigingen een sterke start zullen maken”, aldus Patel. In maart 2017 telde Papa John’s 500 vestigingen in Europa. Papa John’s is de officiële pizza sponsor van de National Football League en de Super Bowl 50. Bron: @FoodClicks Convenience - Papa John’s, de op drie na grootste pizzabezorgketen van de wereld, bestaat op 18 juli 2017 één jaar in Nederland en viert dat met een 10-daagse Papa’s Pizza Party week. De pizzaformule heeft hierbij voor Nederland flinke groeiplannen. Het jubileum wordt van vrijdag 14 juli tot en met zondag 23 juli gevierd met diverse aanbiedingen en prijzen. Zo maken consumenten onder meer op social media kans voor een heel jaar maandelijks een gratis pizza te winnen. De pizzaketen wil het komende jaar in Nederland fors uitbreiden. Zo zullen er in Nederland circa tien winkels worden geopend, onder meer in en rondom Rotterdam, Den Haag, Leiden en Utrecht. “Met Papa’s Pizza Party en de verdere groei in Nederland willen we meer mensen kennis laten maken met ons ‘Better Ingrediënts. Better Pizza’ concept”, zegt Jitesh Patel, directeur van Business Development voor Papa John’s Nederland. Start “Dit concept is onze belofte om de beste ingrediënten van de hoogste kwaliteit te gebruiken in en op onze Papa John’s pizza. Met vestigingen op drukke en interessante plekken zijn wij er zeker van dat ook onze nieuwe vestigingen een sterke start zullen maken”, aldus Patel. In maart 2017 telde Papa John’s 500 vestigingen in Europa. Papa John’s is de officiële pizza sponsor van de National Football League en de Super Bowl 50. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid