Peijs Verpakkingen krijgt nieuwe huisstijl in jubileumjaar

Verpakkingen van Peijs Verpakkingen door de jaren heen

Industrie - Peijs Verpakkingen bestaat 70 jaar en viert dit jubileum met een nieuwe huisstijl. Daarnaast gaat het bedrijf een aantal aanpassingen doen in de webshop en online advisering.

De onderneming groeit hard, mede doordat Peijs Verpakkingen vergaande partnerschappen aangaat met klanten. Luuk Peijs is dan ook trots op het succes dat het bedrijf doormaakt. “Wij zijn vastbesloten om er in 2018 wederom een fantastisch jaar van te maken. Ter ere van ons 70-jarige jubileum gaan we een aantal zaken ontwikkelen en vernieuwen, zo zijn we momenteel bezig met het uitrollen van onze nieuwe huisstijl. Sinds 2001 zijn veel mensen bekend met ons huidige logo. We grijpen dit moment aan om een nieuwe, frisse look te introduceren die beter aansluit bij de kernwaarden van ons bedrijf.”

In 1948 wordt Papierhandel Peijs opgericht door de grootvader van eigenaar Luuk Peijs. Sinds die tijd is er veel veranderd. Peijs Verpakkingen B.V. (hedendaagse bedrijfsnaam) is al lange tijd geen papierhandel meer en is uitgegroeid tot een specialist in verpakkingen voor de industrie, retail, horeca en (semi)overheid.

Met de lancering van de nieuwe huisstijl heeft Peijs eveneens gekozen voor een nieuwe pay-off, namelijk: ‘Slim verpakt’. Peijs Verpakkingen wil namelijk staan voor: Slim samenwerken, Slim advies, Slim investeren, Slim bedacht en Slim ontzorgen. Daarnaast wil Peijs Verpakkingen tijdens het jubileumjaar een nieuwe webshop lanceren. Ook gaat er geïnvesteerd worden in het verbeteren van online informatie en advies t.a.v. verpakkingen. Verder wil het bedrijf nieuwe functionaliteiten introduceren die klanten helpen om te besparen of om werkprocessen te vereenvoudigen.

Bron: Peijs Verpakkingen/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek