Qizini uiterlijk 2014 zonder kunstmatige kleur, geur en smaakstoffen

Eigen logo voor de 'pure' Qizini-lijn

IndustrieQizini, producent van convenienceproducten, wil uiterlijk einde 2014 al producten onder het Qizini-label vrijmaken van kunstmatige kleur-, geur- en smaakstoffen en heeft daarvoor een eigen embleem laten ontwikkelen.

Het bedrijf, gevestigd in Alphen aan den Rijn en Losser, start in week 16 met de eerste 'pure' variant Wrap Chicken Pesto. Deze zal snel gevolgd worden door andere wraps, waarna de sandwiches aan bod komen. “We vinden het belangrijk dat onze producten lekker maar ook eerlijk zijn”, zo geeft Peter van den Berg, CEO van Qizini aan. “Pure smaken, lokale leveranciers, Beter Leven vlees, Rondeel eieren.  Maar ook zo min mogelijk e-nummers en geen kunstmatige kleur-, geur en smaakstoffen.”

Qizini heeft voor de pure range een eigen logo ontwikkeld.

Bron: FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek