Quality Time wil rendement verbeteren bij leisurebedrijven


Platform - Quality Time is in september als platform van start gegaan om outlets in het leisurekanaal te helpen meer rendement te halen uit hun Food & Beverage-verkopen. Basis vormt het sparen punten op producten van Mars, Pepsico en Haribo, waarmee vervolgens gratis producten van deze merken zijn te bestellen. Het bestellen van gratis producten op basis van een opgebouwde tegoed betekent voor de ondernemers 100% rendement. Daarnaast maakt een deelnemende outlet ook kans op €5.000,- die gebruikt kan worden aan verbetering of vernieuwing van de outlet. Quality Time is een initiatief van Opmerken, de partij die ook Profkantine runt. Bij Profkantine zijn inmiddels ruim 2.200 sportkantines aangesloten en nemen zo’n 30 A-merken deel in het spaarprogramma. Carletta Jacobs, verantwoordelijk voor business development bij Opmerken: “Leisure is een heel ander kanaal dan het sportkanaal, maar met een vergelijkbare problematiek.” Eerder werd in 2013 met de merken Mars, Pepsico en Haribo ook Profkantine gestart. Sharon Loomans, activation specialist OoH van Mars Nederland: “Onze producten en merken sluiten goed aan bij de wensen en behoeften van het kanaal. En met Quality Time kunnen we nog relevanter zijn voor de deelnemende outlets.” Bron: @FoodClicks Platform - Quality Time is in september als platform van start gegaan om outlets in het leisurekanaal te helpen meer rendement te halen uit hun Food & Beverage-verkopen. Basis vormt het sparen punten op producten van Mars, Pepsico en Haribo, waarmee vervolgens gratis producten van deze merken zijn te bestellen. Het bestellen van gratis producten op basis van een opgebouwde tegoed betekent voor de ondernemers 100% rendement. Daarnaast maakt een deelnemende outlet ook kans op €5.000,- die gebruikt kan worden aan verbetering of vernieuwing van de outlet. Quality Time is een initiatief van Opmerken, de partij die ook Profkantine runt. Bij Profkantine zijn inmiddels ruim 2.200 sportkantines aangesloten en nemen zo’n 30 A-merken deel in het spaarprogramma. Carletta Jacobs, verantwoordelijk voor business development bij Opmerken: “Leisure is een heel ander kanaal dan het sportkanaal, maar met een vergelijkbare problematiek.” Eerder werd in 2013 met de merken Mars, Pepsico en Haribo ook Profkantine gestart. Sharon Loomans, activation specialist OoH van Mars Nederland: “Onze producten en merken sluiten goed aan bij de wensen en behoeften van het kanaal. En met Quality Time kunnen we nog relevanter zijn voor de deelnemende outlets.” Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid