Reclamecampagne zet pieper in de picture


Marketing – De pieper, ofwel de aardappel, staat centraal in een nieuwe campagne genaamd Power to the Pieper. De campagne benadrukt dat de aardappel al honderden jaren super foodzaam is. In de huidige tijd van hip en verantwoord voedsel lijkt de zoektocht naar lekker en gezond eten steeds ingewikkelder, stelt het verantwoordelijke reclamebureau Food cabinet . “Vroeger aten we ons ontbijt, lunch en diner, nu praten we er vooral over. Altijd en overal….. De superfood adviezen van dieetgoeroes en food bloggers vliegen ons om de oren. We zoeken ons heil in exotische producten en gezond eten lijkt duurder dan ooit. Laten we ons niet een klein beetje gek maken?” Volgens Food cabinet zijn echter sommige dingen heerlijk gewoon gebleven. “De aardappel is al honderden jaren super foodzaam. Daarom zet Power to the Pieper Neerlands trots, de aardappel, met een spetterende campagne in de schijnwerpers. De Power Piepers duiken op in de supermarkten, op je timeline en natuurlijk op je bord.” Ook worden in de campagne gerechten gepresenteerd. Van gepofte aardappel tot stampot en heerlijke curry. “De smaken, gerechten en bereidingswijzen zijn eindeloos”, aldus het reclamebureau. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid