Regardz wil van gasten vrienden maken


Hotel - Regardz wil de meest aardige dienstverlener zijn van Nederland op het gebied van zakelijke ontmoetingen en bijeenkomsten. Gasten moeten daarom vrienden worden. Het gloednieuwe magazine Kindest Regardz moet daar mede uitdrukking aan geven. De lancering van het magazine is tevens de start van een intern inspiratieprogramma, die de medewerkers bewust moet maken van die nieuwe strategie. “Met state-of-the-heart hospitality gaan we service meer betekenis geven en service meer een totaalbeleving worden voor klanten en gasten. We zien dat klanten en gasten zeer dichtbij komen, mede door de digitale revolutie. Service is geen toeval meer bij Regardz,” aldus bestuursvoorzitter Luc van Brussel, De visie van Regardz is dat mensen elkaar blijven ontmoeten. Mede door de invloed van internet, smartphones en App’s is de behoefte naar het fysieke ontmoeten belangijker dan ooit. “Mensen vinden elkaar steeds meer online, maar de verbinding maken ze in een fysiek contact. Wij zorgen ervoor dat dat mensen elkaar zakelijk optimaal kunnen ontmoeten,” aldus Van Brussel. Regardz is een landelijke organisatie van congres- en vergaderlocaties, waaronder La Vie in Utrecht, Planetarium in Amsterdam en het Airport Rotterdam. Bron: FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid