Resengo verdrievoudigt aantal aangesloten restaurants


Online platform - Met een groei van meer dan 1 miljoen online gereserveerde couverts per maand is Resengo als online reserveringssysteem voor de Nederlandse horeca aan een sterke opmars bezig. Het aantal ondernemers dat Resengo gebruikt als reserveringssysteem is eveneens in een jaar tijd fors gestegen. Resengo verwerkt nu maandelijks rond de 2,5 miljoen gereserveerde couverts, volgens eigen cijfers. Waar Resengo in september 2017 horecasoftware leverde aan 250 Nederlandse restaurants, zijn er op dit moment meer dan 800 horecaondernemingen aangesloten bij het onafhankelijke reserverings- en gastmanagementsysteem. De relaties van Resengo Nederland zijn daardoor meer dan verdrievoudigd in aantal over een tijdspanne van één jaar. Als de Belgische relaties erbij worden geteld, dan werken er bijna 2000 restaurants met Resengo, laat Matthijs Pet, Country Manager van Resengo en medeoprichter van de Nederlandse bedrijfstak, weten. “Sinds de oprichting van het Nederlandse team in oktober 2017 hebben we een groot netwerk opgebouwd”, aldus Pet. “Resengo is hoofdleverancier van restaurantketens in Nederland, zoals The Harbour Clubs, Humphrey's, Shabu Shabu, Dudok, Jeunes Restaurateurs, Gossimijne en Amrâth Hôtels. Elke nieuwe keten zorgt voor een stijging van het aantal relaties en een toename in het gebruik van de systemen. De grootste troef die gebruikers van Resengo aanhalen is de mogelijkheid van maatwerk. Elke restaurant kiest de eigen functionaliteiten. Zo kozen MaMa Kelly en restaurant RIJKS in Amsterdam bijvoorbeeld voor aanbetalen of creditcardgarantie bij restaurantreserveringen in hun strijd tegen ‘no-shows’. Dirk Gypen, CEO van Resengo: “Onze groei is ook te danken aan de koppelingen die we maken tussen Resengo en spelers als Nostradamus, Lightspeed, BookDinners, Euro Toques, Restaurant Cadeaukaart en MailChimp.” Op korte termijn gaat Resengo nog meer investeren in koppelingen met partijen uit de sector. Bron: Resengo/@FoodClicks  Online platform - Met een groei van meer dan 1 miljoen online gereserveerde couverts per maand is Resengo als online reserveringssysteem voor de Nederlandse horeca aan een sterke opmars bezig. Het aantal ondernemers dat Resengo gebruikt als reserveringssysteem is eveneens in een jaar tijd fors gestegen. Resengo verwerkt nu maandelijks rond de 2,5 miljoen gereserveerde couverts, volgens eigen cijfers. Waar Resengo in september 2017 horecasoftware leverde aan 250 Nederlandse restaurants, zijn er op dit moment meer dan 800 horecaondernemingen aangesloten bij het onafhankelijke reserverings- en gastmanagementsysteem. De relaties van Resengo Nederland zijn daardoor meer dan verdrievoudigd in aantal over een tijdspanne van één jaar. Als de Belgische relaties erbij worden geteld, dan werken er bijna 2000 restaurants met Resengo, laat Matthijs Pet, Country Manager van Resengo en medeoprichter van de Nederlandse bedrijfstak, weten. “Sinds de oprichting van het Nederlandse team in oktober 2017 hebben we een groot netwerk opgebouwd”, aldus Pet. “Resengo is hoofdleverancier van restaurantketens in Nederland, zoals The Harbour Clubs, Humphrey's, Shabu Shabu, Dudok, Jeunes Restaurateurs, Gossimijne en Amrâth Hôtels. Elke nieuwe keten zorgt voor een stijging van het aantal relaties en een toename in het gebruik van de systemen. De grootste troef die gebruikers van Resengo aanhalen is de mogelijkheid van maatwerk. Elke restaurant kiest de eigen functionaliteiten. Zo kozen MaMa Kelly en restaurant RIJKS in Amsterdam bijvoorbeeld voor aanbetalen of creditcardgarantie bij restaurantreserveringen in hun strijd tegen ‘no-shows’. Dirk Gypen, CEO van Resengo: “Onze groei is ook te danken aan de koppelingen die we maken tussen Resengo en spelers als Nostradamus, Lightspeed, BookDinners, Euro Toques, Restaurant Cadeaukaart en MailChimp.” Op korte termijn gaat Resengo nog meer investeren in koppelingen met partijen uit de sector. Bron: Resengo/@FoodClicks 

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid