Royaan gooit het over de mediterraanse boeg

Introducties - Royaan is drukdoende met de ontwikkeling van andersoortige snacks, snacks die inspelen op het veranderende consumptiepatroon van de Nederlanders. Een voorbeeld? Kwekkeboom Parrillas, die vandaag werden gepresenteerd.

Kwekkeboom Parrillas zijn hartige snacks, belegd met gegrilde groenten, tapanade en kaas. Royaan heeft deze ontwikkeld samen met NH Hotels, zij-aan-zij. Deze vorm van co-creatie past volledig in de nieuwe filosofie van Royaan. “De aloude pushstrategie is niet meer van deze tijd, wij kiezen ervoor om gezamenlijk op te trekken en zo gezamenlijk een pull te realiseren.” Met de Parrillas zoekt Royaan ook een specifieke doelgroep op. Niet de sportkantine, maar juist het eetcafé of de lunchroom. Deze horeca-outlets zijn volgens Royaan namelijk op zoek naar variatie, naar vernieuwing. “Wij zien de behoefte veranderen door onder meer de globalisering en de netwerkcultuur waarin wij leven. Bovendien eten mensen niet meer standaard drie keer per dag, er zijn tegenwoordig veel meer eetmomenten met kleinere hapjes. Snacken is verworden tot het eten van kleine hapjes tussendoor. Dit inspireert ons in de breedte en is leidend geworden. Daarom ontwikkelen wij samen met klanten nieuwe, zoals wij dat noemen, winnaars”, aldus Rogier Snoeks van Royaan in een eerder interview met @FoodClicks.

Bron: FoodClicks

Auteur: Martijn Louws