Slagerij De Groene Weg ‘knipt’ klanten in Rotterdamse Markthal

De fotocamera voor het volgnummersysteem

Formulenieuws - Slagerij De Groene Weg heeft in de Rotterdamse Markthal een nieuw slagerijconcept neergezet. Ook nieuw is de wijze waarop de volgnummers getrokken kunnen worden door de klanten. Met een druk op de knop maakt de klant een foto van zichzelf, die op het scherm verschijnt zodra je aan de beurt bent.

Het 'knippen' van de klant gebeurt bij een fotoapparaat dat op de hoek van de unit hangt. De gemaakte foto verschijnt op een scherm tegen de achterwand. Het volgsysteem is serieus bedoeld, maar tegelijkertijd ook een grapje, want presentatie en bediening zijn bij De Groene Weg meer ingesteld op persoonlijke aanspraak van de klanten.

In het nieuwe slagerijconcept biedt De Groene Weg ook puntzakjes ham en andere vleesproducten aan om te proeven of voor de verkoop. Kleine hapjes, want mensen mogen niet met etenswaren rondlopen door de Rotterdamse Markthal.

De Groene Weg presenteert het publiek in de Rotterdamse Markthal ‘een andere kijk op vlees’. “We vertellen het publiek een verhaal vol passie over onze mooie 100% biologische vleesproducten. We laten daarbij letterlijk de hele keten zien; van boer tot bord”, zei general manager Allard Bakker bij de opening.

Bron: FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek