Snackbars in Nederland telefonisch goed bereikbaar; Drenthe valt uit de toon


Fastservice - Het overgrote deel van de Snackbars in Nederland is telefonisch goed bereikbaar om bijvoorbeeld friet en snacks te bestellen. Snackbars in Drenthe scoren relatief gezien het slechtst op telefonische bereikbaarheid. Dit blijkt uit onderzoek van Telefoonboek.nl. In de database van het online telefoonboek staan 16.202 telefoonnummers geregistreerd in de categorie ‘snackbar’. Deze nummers worden in het bestand opgenomen als ‘slecht bereikbaar’ wanneer er drie keer of meer geen gehoor wordt gegeven aan de oproep. Hierbij is er ook geen mogelijkheid een bericht achter te laten. Dit was bij 886 snackbars het geval, wat neerkomt op 5,5 procent van de gevallen. Dat betekent volgens Telefoonboek.nl dat 94,5 procent van de snackbars in Nederland weinig tot geen klachten krijgen over de telefonische bereikbaarheid. Verbetering Snackbars in de provincie Drenthe scoren relatief gezien het slechtst op telefonische bereikbaarheid. Hier is 9,5 procent van de snackbars niet goed bereikbaar. In Flevoland komen de cafetaria’s als beste uit de bus; daar is 4,9 procent slecht bereikbaar. Over het algemeen kunnen de meeste provincies zeer goede cijfers overleggen, vindt manager Dirk Lentjes van Places Antwoordservice. “Het is voor een snackbar belangrijk om bereikbaar te zijn zodat mensen snel een bestelling kunnen plaatsen. De meeste snackbars doen het al goed. Voor de cafetaria’s in Drenthe is er ruimte voor verbetering wat betreft de telefonische bereikbaarheid.” Bron: @FoodClicks Fastservice - Het overgrote deel van de Snackbars in Nederland is telefonisch goed bereikbaar om bijvoorbeeld friet en snacks te bestellen. Snackbars in Drenthe scoren relatief gezien het slechtst op telefonische bereikbaarheid. Dit blijkt uit onderzoek van Telefoonboek.nl. In de database van het online telefoonboek staan 16.202 telefoonnummers geregistreerd in de categorie ‘snackbar’. Deze nummers worden in het bestand opgenomen als ‘slecht bereikbaar’ wanneer er drie keer of meer geen gehoor wordt gegeven aan de oproep. Hierbij is er ook geen mogelijkheid een bericht achter te laten. Dit was bij 886 snackbars het geval, wat neerkomt op 5,5 procent van de gevallen. Dat betekent volgens Telefoonboek.nl dat 94,5 procent van de snackbars in Nederland weinig tot geen klachten krijgen over de telefonische bereikbaarheid. Verbetering Snackbars in de provincie Drenthe scoren relatief gezien het slechtst op telefonische bereikbaarheid. Hier is 9,5 procent van de snackbars niet goed bereikbaar. In Flevoland komen de cafetaria’s als beste uit de bus; daar is 4,9 procent slecht bereikbaar. Over het algemeen kunnen de meeste provincies zeer goede cijfers overleggen, vindt manager Dirk Lentjes van Places Antwoordservice. “Het is voor een snackbar belangrijk om bereikbaar te zijn zodat mensen snel een bestelling kunnen plaatsen. De meeste snackbars doen het al goed. Voor de cafetaria’s in Drenthe is er ruimte voor verbetering wat betreft de telefonische bereikbaarheid.” Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid