Studenten starten Aziatische fastserviceformule ‘als lifestyle voor jongeren’


Convenience - Een aantal studenten start onder het motto ‘Eat with your heart!’ met een Aziatische fastserviceformule. De initiatiefnemers van de formule staan onder leiding van Boris van Leeuwen van Vitaria Eeterij Family IJburg in Amsterdam. De eerste vestigingen moeten in juli en augustus openen. Het franchiseconcept van Van Leeuwen, waarvan de naam nog niet bekend is, is gebaseerd op natuurlijke Aziatische producten waarin ‘eerlijkheid, bevlogenheid en maatschappelijke betrokkenheid’ centraal staan. Het motto ‘Eat with your heart!’ maakt volgens de initiatiefnemers de ambitie duidelijk: uitgroeien tot een complete lifestyle voor jongvolwassenen. Geïnspireerd door franchisegever en horecaondernemer Wim Markwat, werken Van Leeuwen en zijn team volgens de nieuwe franchisewetgeving. Volgens Van Leeuwen zijn er ‘een tiental kandidaat-franchisenemers’ en is het team bezig met ‘diverse locaties’ die in juli en augustus de deuren moeten gaan openen. Onder meer de internationale formules Bluestone Lane, Two Hands, Westville en LEON vormen de inspiratie voor de nieuwe formule. Begeleiding Het actief begeleiden van de franchisenemers is het fundament voor de nieuwe franchiseorganisatie. De nieuwe wetgeving vraagt van de franchisegever meer ondersteuning en een actieve begeleiding. Bij het nieuwe concept wordt in opdracht van een kandidaat-franchisenemer een onafhankelijk haalbaarheidsonderzoek uitgevoerd. Hierdoor presenteert de nieuwe franchiseorganisatie geen verwachtingen, toezeggingen, prognoses en vergelijkingen. Bron: @FoodClicks Convenience - Een aantal studenten start onder het motto ‘Eat with your heart!’ met een Aziatische fastserviceformule. De initiatiefnemers van de formule staan onder leiding van Boris van Leeuwen van Vitaria Eeterij Family IJburg in Amsterdam. De eerste vestigingen moeten in juli en augustus openen. Het franchiseconcept van Van Leeuwen, waarvan de naam nog niet bekend is, is gebaseerd op natuurlijke Aziatische producten waarin ‘eerlijkheid, bevlogenheid en maatschappelijke betrokkenheid’ centraal staan. Het motto ‘Eat with your heart!’ maakt volgens de initiatiefnemers de ambitie duidelijk: uitgroeien tot een complete lifestyle voor jongvolwassenen. Geïnspireerd door franchisegever en horecaondernemer Wim Markwat, werken Van Leeuwen en zijn team volgens de nieuwe franchisewetgeving. Volgens Van Leeuwen zijn er ‘een tiental kandidaat-franchisenemers’ en is het team bezig met ‘diverse locaties’ die in juli en augustus de deuren moeten gaan openen. Onder meer de internationale formules Bluestone Lane, Two Hands, Westville en LEON vormen de inspiratie voor de nieuwe formule. Begeleiding Het actief begeleiden van de franchisenemers is het fundament voor de nieuwe franchiseorganisatie. De nieuwe wetgeving vraagt van de franchisegever meer ondersteuning en een actieve begeleiding. Bij het nieuwe concept wordt in opdracht van een kandidaat-franchisenemer een onafhankelijk haalbaarheidsonderzoek uitgevoerd. Hierdoor presenteert de nieuwe franchiseorganisatie geen verwachtingen, toezeggingen, prognoses en vergelijkingen. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid