Subway opent 200e vestiging in Nederland en ziet ‘nog volop groei’


Convenience - Broodjesformule Subway heeft de 200e vestiging van Nederland geopend. Volgens country director Joost Labadie is de formule in ons land ‘nog lang niet uitgegroeid’. De aanbieder van versbereide ‘subs’ groeit hard en opent in hoog tempo vestigingen op de meest uiteenlopende locaties: van hartje Rotterdam tot in een bouwmarkt of tankstation. Het eerste Subway restaurant van Nederland opende in het jaar 2000 en sindsdien is het aantal vestigingen, drive-through locaties en bezorgservices flink toegenomen. “In 2017 zijn er zeventien Subway restaurants bij gekomen en voor 2018 verwacht ik nog veel meer groei”, aldus Labadie volgens wie met name voor de lunch mensen de weg naar een Subway vestiging goed weten te vinden. “Onze bekendheid is sterk toegenomen. Dit heeft ermee te maken dat wij ook veel vestigingen openen op non-traditionele locaties, dus niet alleen in de winkelstraten. Denk bijvoorbeeld aan Subway-restaurants in bouwmarkten, tankstations en op campussen. Het logo met de groen-gele pijlen kom je dus steeds vaker tegen”, aldus Labadie die vooral groeikansen ziet op de zogenaamde ‘non-traditionele locaties’. Intensieve begeleiding Als een van de belangrijkste redenen voor het succes van de Subway-formule noemt Labadie het ondersteunende netwerk voor franchisenemers. Regionale Development Agents en specialisten ondersteunen en begeleiden franchisenemers met de selectie van locaties, bouw, hands-on training, inkoop, reclame en plaatselijk commercieel beleid. Labadie: “Als franchisenemer ga je zelf aan de slag, maar je kunt terugvallen op de kennis van ruim 25.000 mede-ondernemers over de hele wereld. Niemand hoeft zelf het wiel uit te vinden.” Bron: @FoodClicks Convenience - Broodjesformule Subway heeft de 200e vestiging van Nederland geopend. Volgens country director Joost Labadie is de formule in ons land ‘nog lang niet uitgegroeid’. De aanbieder van versbereide ‘subs’ groeit hard en opent in hoog tempo vestigingen op de meest uiteenlopende locaties: van hartje Rotterdam tot in een bouwmarkt of tankstation. Het eerste Subway restaurant van Nederland opende in het jaar 2000 en sindsdien is het aantal vestigingen, drive-through locaties en bezorgservices flink toegenomen. “In 2017 zijn er zeventien Subway restaurants bij gekomen en voor 2018 verwacht ik nog veel meer groei”, aldus Labadie volgens wie met name voor de lunch mensen de weg naar een Subway vestiging goed weten te vinden. “Onze bekendheid is sterk toegenomen. Dit heeft ermee te maken dat wij ook veel vestigingen openen op non-traditionele locaties, dus niet alleen in de winkelstraten. Denk bijvoorbeeld aan Subway-restaurants in bouwmarkten, tankstations en op campussen. Het logo met de groen-gele pijlen kom je dus steeds vaker tegen”, aldus Labadie die vooral groeikansen ziet op de zogenaamde ‘non-traditionele locaties’. Intensieve begeleiding Als een van de belangrijkste redenen voor het succes van de Subway-formule noemt Labadie het ondersteunende netwerk voor franchisenemers. Regionale Development Agents en specialisten ondersteunen en begeleiden franchisenemers met de selectie van locaties, bouw, hands-on training, inkoop, reclame en plaatselijk commercieel beleid. Labadie: “Als franchisenemer ga je zelf aan de slag, maar je kunt terugvallen op de kennis van ruim 25.000 mede-ondernemers over de hele wereld. Niemand hoeft zelf het wiel uit te vinden.” Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid