SVH slaat nieuwe weg in; nieuwe huisstijl en positionering


Horeca - De Stichting Vakbekwaamheid Horeca (SVH) heeft een nieuwe uitstraling en positionering vastgesteld. De stichting wil weer hét kwaliteitskeurmerk zijn voor iedereen die leert, werkt of opleidt in de horeca. Het nieuwe elan wordt onderstreept door de nieuwe slogan ‘SVH staat achter de Nederlandse horeca’. Volgens SVH is er met de komst van de nieuwe directeur Ricardo Eshuis in januari 2014 hard gewerkt om de stichting weer hét kwaliteitskeurmerk voor iedereen die leert, werkt of opleidt in de horeca te maken. De nieuwe slogan onderstreept de ambitie en omvat volgens de stichting de essentie van waar SVH voor staat. “SVH lijkt niet meer op de organisatie van twee à drie jaar geleden”, zegt Eshuis. “Ons doel is nog steeds hetzelfde: het vergroten van de vakbekwaamheid en het verbeteren van de gastvrijheid in de horeca. Maar de manier waarop we dat doen is drastisch veranderd. SVH vaart nu een duidelijke eigen koers, in samenspraak met alle stakeholders in onze branche. Met ons nieuwe logo laten we zien dat wij achter de Nederlandse horeca staan. Wij willen onze jarenlange expertise en ons netwerk inzetten om mensen te helpen die van gastvrijheid hun carrière willen maken. Of het nu gaat om afwassers, barista’s, leermeesters of SVH Meesters. Wij staan achter ze. Dat is onze boodschap.” Pijlers Het nieuwe SVH is gebouwd op vier pijlers: examens, (digitale) leermiddelen, de SVH Meestertitels en het expertisecentrum, met activiteiten als de SVH Horeca Roadshow, de Verkiezing Beste Leerbedrijf Horeca en arbeidsmarktonderzoek. Het bestaande leermiddelenaanbod op het gebied van Sociale Hygiëne, Leermeester en Horecaportier is inmiddels uitgebreid. Voor alle relevante functies ontwikkelt SVH door de branche erkende examens en diploma’s. Over twee jaar wil SVH het volledige vakgebied van de horeca bedienen met examens en leermiddelen, voor starters tot en met het hoogste niveau van vakbekwaamheid, de SVH Meesters. “De kansen voor de horeca zijn talrijk”, zegt Eshuis. “Daar willen we alert op kunnen inspelen.” Bron: SVH/@FoodClicks Horeca - De Stichting Vakbekwaamheid Horeca (SVH) heeft een nieuwe uitstraling en positionering vastgesteld. De stichting wil weer hét kwaliteitskeurmerk zijn voor iedereen die leert, werkt of opleidt in de horeca. Het nieuwe elan wordt onderstreept door de nieuwe slogan ‘SVH staat achter de Nederlandse horeca’. Volgens SVH is er met de komst van de nieuwe directeur Ricardo Eshuis in januari 2014 hard gewerkt om de stichting weer hét kwaliteitskeurmerk voor iedereen die leert, werkt of opleidt in de horeca te maken. De nieuwe slogan onderstreept de ambitie en omvat volgens de stichting de essentie van waar SVH voor staat. “SVH lijkt niet meer op de organisatie van twee à drie jaar geleden”, zegt Eshuis. “Ons doel is nog steeds hetzelfde: het vergroten van de vakbekwaamheid en het verbeteren van de gastvrijheid in de horeca. Maar de manier waarop we dat doen is drastisch veranderd. SVH vaart nu een duidelijke eigen koers, in samenspraak met alle stakeholders in onze branche. Met ons nieuwe logo laten we zien dat wij achter de Nederlandse horeca staan. Wij willen onze jarenlange expertise en ons netwerk inzetten om mensen te helpen die van gastvrijheid hun carrière willen maken. Of het nu gaat om afwassers, barista’s, leermeesters of SVH Meesters. Wij staan achter ze. Dat is onze boodschap.” Pijlers Het nieuwe SVH is gebouwd op vier pijlers: examens, (digitale) leermiddelen, de SVH Meestertitels en het expertisecentrum, met activiteiten als de SVH Horeca Roadshow, de Verkiezing Beste Leerbedrijf Horeca en arbeidsmarktonderzoek. Het bestaande leermiddelenaanbod op het gebied van Sociale Hygiëne, Leermeester en Horecaportier is inmiddels uitgebreid. Voor alle relevante functies ontwikkelt SVH door de branche erkende examens en diploma’s. Over twee jaar wil SVH het volledige vakgebied van de horeca bedienen met examens en leermiddelen, voor starters tot en met het hoogste niveau van vakbekwaamheid, de SVH Meesters. “De kansen voor de horeca zijn talrijk”, zegt Eshuis. “Daar willen we alert op kunnen inspelen.” Bron: SVH/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid