Jubileumeditie Foodservice Homies in teken van samenwerking en oplossingen

Ruim 270 foodprofessionals actief in de out-of-homebranche, waren aanwezig in de Amsterdam Arena tijdens de Foodservice Homies netwerkbijeenkomst

Foodservice - “Neem het initiatief, pak het podium om met de fabrikanten in het out-of-homekanaal samen te werken en zo met oplossingen te komen om de kansen die de foodservicebranche biedt, zo optimaal mogelijk te benutten.”

Die oproep deed oprichter Mehmet Eser van netwerkorganisatie Foodservice Homies donderdag aan grossiers en organisaties actief in het out-of-homekanaal. Ruim 270 ‘Homies’, foodprofessionals die actief zijn in de out-of-homebranche in Nederland, waren donderdag aanwezig in de Amsterdam Arena tijdens de jubileumeditie van de Foodservice Homies netwerkbijeenkomst. Volgens Eser is samenwerking in de keten, de kracht van verbinding en het leren van elkaar de sleutel voor nieuwe initiatieven, voor de lancering van nieuwe concepten en de verdere groei van het out-of-homekanaal.

Podium
“Ik wil met name grossiers, formules en organisaties oproepen om het podium te pakken om nauw met de levensmiddelenfabrikanten te gaan samenwerken en zo de problemen en uitdagingen die er in de out-of-homebranche zijn aan te pakken. Alleen samen kunnen we zoeken naar antwoorden en oplossingen en de kansen die de branche biedt op maat invullen”, aldus Eser die hierbij verwijst naar het door Foodservice Homies georganiseerde Homies Experience. “Hierbij zetten topbedrijven als McCain, Bakkerij Carl Siegert, Jan van As visspecialiteitenVerscentrum Nederland en de Catering Club in de Amsterdam Arena hun deuren wagenwijd open. Pak die uitdaging, ga samen aan de slag en kom met oplossingen”, aldus Eser die een nieuw initiatief lanceert: de Foodservice Homies Zoektocht. "Dit is een zoektocht door Amsterdam en Antwerpen naar nieuwe marktverruimende out-of-homeconcepten. Geen trendtour, maar een bijeenkomst waarin we met marketeers samen zoeken naar antwoorden, oplossingen en inspiratie.” 

Bron: @FoodClicks

Auteur: Paul Peter Blonk