Tweede InnovationLAB in teken van Food Culture


Beurzen - De Horecava presenteert in januari opnieuw het InnovationLAB. Deze editie staat volledig in het teken van Food Culture: de manier waarop mensen omgaan met eten in relatie tot hun leefstijl. Professionals uit de foodservice branche zijn uitgenodigd om bij dit onderdeel van de beurs de belangrijkste trends en innovaties optimaal te beleven. Hier kunnen zij in verschillende werelden zien, proeven en ervaren hoe in te spelen op de veranderingen in de markt. De werelden die gepresenteerd worden zijn: All Day Breakfast, Next Level Kitchen, Personalised Care, High Traffic/Convenience, Healthy Functional, Evening: No, low or pro? (sucre, alcohol) en Foodretail. HTC Advies is founding partner van het InnovationLAB en organiseert tijdens de Horecava elke dag trendtours. Anne van Muijen, adviseur HTC Advies: “Wij nemen bezoekers mee langs de verschillende werelden en laten zien hoe trends toegepast worden. Daarbij inspireren we bezoekers na te gaan welke van deze trends hun eigen organisatie versterken. Zo prikkelen we hun eigen innovatievermogen!” Theater & StartupLAB Iedere beursdag start van 9.00 tot 11.00 uur met een theaterprogramma waarin sprekers worden afgewisseld met ronde tafelsessies waar experts hun ideeën en ervaringen voor het voetlicht brengen. Nieuw is het StartupLAB, waar dertig tot vijftig startups uit de branche zich presenteren en bezoekers krijgen de kans om samen innovatieve oplossingen te bedenken voor uitdagingen die te maken hebben met food culture. De Horecava is van 7 tot en met 10 januari 2019 in RAI Amsterdam. Bron: @FoodClicks Beurzen - De Horecava presenteert in januari opnieuw het InnovationLAB. Deze editie staat volledig in het teken van Food Culture: de manier waarop mensen omgaan met eten in relatie tot hun leefstijl. Professionals uit de foodservice branche zijn uitgenodigd om bij dit onderdeel van de beurs de belangrijkste trends en innovaties optimaal te beleven. Hier kunnen zij in verschillende werelden zien, proeven en ervaren hoe in te spelen op de veranderingen in de markt. De werelden die gepresenteerd worden zijn: All Day Breakfast, Next Level Kitchen, Personalised Care, High Traffic/Convenience, Healthy Functional, Evening: No, low or pro? (sucre, alcohol) en Foodretail. HTC Advies is founding partner van het InnovationLAB en organiseert tijdens de Horecava elke dag trendtours. Anne van Muijen, adviseur HTC Advies: “Wij nemen bezoekers mee langs de verschillende werelden en laten zien hoe trends toegepast worden. Daarbij inspireren we bezoekers na te gaan welke van deze trends hun eigen organisatie versterken. Zo prikkelen we hun eigen innovatievermogen!” Theater & StartupLAB Iedere beursdag start van 9.00 tot 11.00 uur met een theaterprogramma waarin sprekers worden afgewisseld met ronde tafelsessies waar experts hun ideeën en ervaringen voor het voetlicht brengen. Nieuw is het StartupLAB, waar dertig tot vijftig startups uit de branche zich presenteren en bezoekers krijgen de kans om samen innovatieve oplossingen te bedenken voor uitdagingen die te maken hebben met food culture. De Horecava is van 7 tot en met 10 januari 2019 in RAI Amsterdam. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Eerste BETA Food excursie ‘Gluren bij de buren’ op Schiphol

Excursies - Een middagje rondkijken bij een van de vele foodconcepten op Schiphol en beoordelen wat van toepassing kan zijn in een tankstation. Met die insteek ging onlangs een aantal tankstationondernemers op pad met HTC Advies. Het was de eerste excursie die BETA Food organiseerde. Het aantal onbemande tanklocaties is afgelopen jaren in razend tempo gegroeid. Bij meer dan de...

Lees bericht

HTC Advies en Atir nemen Consumatics over

Overname - De holding van HTC Advies en Atir, neemt per 1 juli neuromarketingbureau Consumatics uit Amsterdam over. De bedrijven werkte al geruime tijd samen. Consumatics brengt onbewust gedrag van consumenten in beeld met behulp van wetenschappelijk onderzoek, expert visits, Virtual Reality onderzoek en experimenten. Voor HTC Advies, een adviesbureau voor hospitality, draagt deze kennis bij aan het ontwikkelen van nieuwe...

Lees bericht

Horecava trekt 71.000 bezoekers

Beurzen - De 63ste editie van de Horecava in RAI heeft volgens de organisatie 71.000 bezoekers getrokken. Een groei van bijna 7 procent ten opzichte van de voorgaande editie. De groei wordt met name toegeschreven aan de positieve omzetontwikkeling in de horeca en het feit dat horecaondernemers meer op zoek zijn naar innovaties en trends om omzetkansen te verzilveren. De afgelopen dagen...

Lees bericht


Hendriksen en De Jong winnaars Dobla Pastry Battle

Wedstrijd - ‘The Dobla Pastry Battle Edition NL’, de patisseriewedstrijd voor banket- en chocoladeprofessionals, is dit jaar gewonnen door Tineke Hendrikse en David de Jong van Culinair Centrum Beverwijk. Een vakjury verkoos dit patisserieteam na een patisseriewedstrijd uit zes andere deelnemers tijdens de Horecava  in de RAI Amsterdam. De wedstrijd is er voor alle koks en patissiers die passie, affiniteit...

Lees bericht

Prijzenregen voor VITAM tijdens Horecava

Wedstrijden – Cateraar VITAM wist tijdens de afgelopen Horecava verschillende prijzen in de wacht te slepen. Zo was er een erepodium tijdens De Lekkerste Wedstrijden en werd de cateraar benoemd tot beste foodservicebedrijf binnen catering. De Horecava was daarmee erg succesvol voor VITAM. De stamppot Winter Wonderland van chef Rob Kramer van VITAM werd het ‘Lekkerste Stamppotje met minder zout’ en...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid