Vernieuwde formule Bakkerij ’t Stoepje


Formulenieuws - Bakkerij ’t Stoepje heeft een vernieuwde formule gepresenteerd. Niet alleen de herkenbare gele kleur is aangepast, de gehele huisstijl in verpakkingen en bedrijfskleding heeft een eigentijdsere uitstraling gekregen. Daarnaast gaan beleving en persoonlijke aandacht een grotere rol spelen, zo laat de Market Food Group weten, de organisatie waar ’t Stoepje onder valt. De nieuwe uitstraling, huisstijl, verpakkingen, bedrijfskleding en verkoopwagen zijn een antwoord op verschillende trends en ontwikkelingen, waar ’t Stoepje al langer op inspeelt. Zo zijn vitaalbroden en glutenvrije producten de afgelopen jaren aan het assortiment toegevoegd, waardoor ook de steeds bewuster wordende consument de weg naar de markt wist te vinden. Middels deze grote verandering laten de bakkers uit Spakenburg zien dat de traditionele Nederlandse markt nog steeds een eigentijdse ontmoetingsplek is voor jong en oud. Vernieuwend en hedendaags De vernieuwde formule wordt stapsgewijs doorgevoerd op verschillende markten, te beginnen met Huizen, Mijdrecht en Harmelen. Een strak design met eigentijdse kleuren en materialen vervangt de kleuren geel, rood en blauw. Deze metamorfose is toegepast in de marktwagen, verpakkingen en de website, waarbij gekozen is voor een ontwerp met materialen als hout en beton, stoere grijstinten en een prominente rol voor de bakker. Bron: ‘t Stoepje Formulenieuws - Bakkerij ’t Stoepje heeft een vernieuwde formule gepresenteerd. Niet alleen de herkenbare gele kleur is aangepast, de gehele huisstijl in verpakkingen en bedrijfskleding heeft een eigentijdsere uitstraling gekregen. Daarnaast gaan beleving en persoonlijke aandacht een grotere rol spelen, zo laat de Market Food Group weten, de organisatie waar ’t Stoepje onder valt. De nieuwe uitstraling, huisstijl, verpakkingen, bedrijfskleding en verkoopwagen zijn een antwoord op verschillende trends en ontwikkelingen, waar ’t Stoepje al langer op inspeelt. Zo zijn vitaalbroden en glutenvrije producten de afgelopen jaren aan het assortiment toegevoegd, waardoor ook de steeds bewuster wordende consument de weg naar de markt wist te vinden. Middels deze grote verandering laten de bakkers uit Spakenburg zien dat de traditionele Nederlandse markt nog steeds een eigentijdse ontmoetingsplek is voor jong en oud. Vernieuwend en hedendaags De vernieuwde formule wordt stapsgewijs doorgevoerd op verschillende markten, te beginnen met Huizen, Mijdrecht en Harmelen. Een strak design met eigentijdse kleuren en materialen vervangt de kleuren geel, rood en blauw. Deze metamorfose is toegepast in de marktwagen, verpakkingen en de website, waarbij gekozen is voor een ontwerp met materialen als hout en beton, stoere grijstinten en een prominente rol voor de bakker. Bron: ‘t Stoepje

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Bakkerij Pandriks komt in Franse handen

Overname - Bakkerij Pandriks in Meppel komt in Franse handen. Het bedrijf wordt overgenomen door Bridor, een dochteronderneming van Le Duff Group. De overname moe een versnelling geven in het assortiment biologische producten. Pandriks blijft na de overname onder eigen merk in de markt opereren.

Lees bericht



Eerste ziekenhuislocatie van Bakker Bart in Rijnstate Elst

Interview – Het is de grootste Bakker Bart van Nederland en het is de eerste vestiging in een ziekenhuis. De nieuwste locatie van het horecaconcept in het net geopende Rijnstate Elst in Elst is in meerdere opzichten bijzonder. Ook voor de ondernemer zelf, want voor John Macleane, die twee Jumbo’s runt in het Gelderse plaatsje is het zijn eerste foodservicebedrijf.

Lees bericht




Bakkerij ‘t Kraayennest Top Bakker van het jaar 2023

Verkiezing - Bakkerij ‘t Kraayennest uit Nijmegen is verkozen tot Top Bakker van het jaar 2023. Dit werd woensdag bekend gemaakt op het Bakkersfestijn. Elk jaar reikt Top Bakkers de wisseltrofee uit aan de bakker die het beste scoort op twaalf verschillende onderdelen. Bakkerij ‘t Kraayennest heeft de hoogste score behaald en mag zich een jaar lang Top Bakker van het...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid