Vincenzo Costanzo nieuwe partner The Out of Home Company


Persoonlijk - Vincenzo Costanzo (1976) voegt zich als partner bij The Out of Home Company, het bedrijf dat eind 2014 is opgericht door Rob Besseling.The Out of Home Company biedt bedrijven ondersteuning van strategie tot en met executie. Vincenzo (1976) heeft 15 jaar commercieel management ervaring opgedaan bij verschillende FMCG bedrijven. In zijn rol als sales manager OOH/horeca bij Coca-Cola, Red Bull en Nespresso heeft hij leiding gegeven aan commerciële teams en bijgedragen aan de ontwikkeling en groei van deze merken in de Out of Home markt. Daarnaast is hij bij Spadel verantwoordelijk geweest voor Ahold en heeft hij een eigen training- & coachingsbedrijf gehad, van waaruit hij verschillende commerciële teams in de Out of Home markt heeft begeleid. Rob Besseling over Vincenzo: “Met zijn ervaring en netwerk is hij goed in staat om een Out of Home strategie door te vertalen naar de juiste commerciële focus en actieve marktbewerking. Hiermee is hij een waardevolle toevoeging voor The Out of Home Company.” Besseling is als columnist verbonden aan @FoodClicks. The Out of Home Company werkt met en voor opdrachtgevers in de hele keten. Hierbij wordt samengewerkt met bedrijven met een specialisme op een deelgebied, zoals CP2 field marketing en Cooks Crossover Communicatie. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid