Volgende stap McDonald’s in méér keuzevrijheid consument: My McFlurry


Fastfood - McDonald’s lanceert dinsdag de My McFlurry. Dit is een nieuwe stap van de restaurantketen om de consument meer keuzevrijheid te bieden zodat deze zelf z’n product naar eigen smaak kan samenstellen. Bij de nieuwe My McFlurry kunnen gasten zelf bepalen welke topping en saus zij willen combineren in hun McFlurry. Na de introductie van het zelf samenstellen van burgers eind 2015, waarbij gasten aan hun burger zelf ingrediënten kunnen toevoegen en de recente pilot met de Salad Bar, waarbij gasten zelf hun salade kunnen samenstellen, is My McFlurry de volgende stap in het personaliseren van producten van McDonald’s. De McFlurry is al jaren een zeer geliefd product van veel Nederlanders. Vorig jaar verkocht McDonald’s bijna 13 miljoen McFlurry’s. Eigen “Nederlandse consumenten willen steeds vaker genieten van producten die afgestemd zijn op hun eigen smaak en voorkeur”, zegt Erwin Dito, directeur marketing, communicatie en business insights van McDonald’s Nederland. “Sinds vorig jaar spelen we daar op in met het zelf samenstellen van burgers. Hierbij kunnen gasten ingrediënten toevoegen aan populaire burgers, zoals de Quarter Pounder, McChicken, Filet-O-Fish en McKroket. Recent zijn wij in Hoorn en Amsterdam-Zuidoost gestart met de Salad Bar, waarbij gasten zelf hun salade kunnen samenstellen. Beide concepten zijn succesvol en geliefd onder gasten. Met My McFlurry breiden we de personalisatie van onze producten uit naar een andere publieksfavoriet: de McFlurry”, aldus Dito. Consumenten hebben bij de My McFlurry keuze uit vier topping en drie sauzen; 16 smaakcombinaties in totaal. Bron: McDonald’s/@FoodClicks Fastfood - McDonald’s lanceert dinsdag de My McFlurry. Dit is een nieuwe stap van de restaurantketen om de consument meer keuzevrijheid te bieden zodat deze zelf z’n product naar eigen smaak kan samenstellen. Bij de nieuwe My McFlurry kunnen gasten zelf bepalen welke topping en saus zij willen combineren in hun McFlurry. Na de introductie van het zelf samenstellen van burgers eind 2015, waarbij gasten aan hun burger zelf ingrediënten kunnen toevoegen en de recente pilot met de Salad Bar, waarbij gasten zelf hun salade kunnen samenstellen, is My McFlurry de volgende stap in het personaliseren van producten van McDonald’s. De McFlurry is al jaren een zeer geliefd product van veel Nederlanders. Vorig jaar verkocht McDonald’s bijna 13 miljoen McFlurry’s. Eigen “Nederlandse consumenten willen steeds vaker genieten van producten die afgestemd zijn op hun eigen smaak en voorkeur”, zegt Erwin Dito, directeur marketing, communicatie en business insights van McDonald’s Nederland. “Sinds vorig jaar spelen we daar op in met het zelf samenstellen van burgers. Hierbij kunnen gasten ingrediënten toevoegen aan populaire burgers, zoals de Quarter Pounder, McChicken, Filet-O-Fish en McKroket. Recent zijn wij in Hoorn en Amsterdam-Zuidoost gestart met de Salad Bar, waarbij gasten zelf hun salade kunnen samenstellen. Beide concepten zijn succesvol en geliefd onder gasten. Met My McFlurry breiden we de personalisatie van onze producten uit naar een andere publieksfavoriet: de McFlurry”, aldus Dito. Consumenten hebben bij de My McFlurry keuze uit vier topping en drie sauzen; 16 smaakcombinaties in totaal. Bron: McDonald’s/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid