Websuper Picnic bezorgt 175.000e bestelling; aantal bezorgdagen verdubbeld


Bezorging - Online supermarkt Picnic heeft deze week de 175.000e bestelling bezorgd. Na de start in september vorig jaar in Amersfoort, Leusden en Soest bezorgt het bedrijf sinds kort ook in Utrecht, Maarssen en Almere. Eerder deze maand verdubbelde het bedrijf het aantal bezorgdagen van drie naar zes. Inmiddels hebben ruim 15.000 consumenten besteld bij de vernieuwende dienst, die van elektrische bezorgwagentjes gebruik maakt. In stilte heeft Picnic drie jaar lang met een team van 30 specialisten gewerkt aan een nieuwe distributiemethode, waarmee ze in staat is de boodschappen zonder onnodige tussenschakels in de wijk rond te brengen. De klant kiest zelf welke rit het beste uitkomt en weet tot op een half uur precies hoe laat de bezorging zal plaatsvinden. Doordat de kosten van deze nieuwe manier van distributie laag zijn, kunnen de prijzen voor de boodschappen laag zijn en is de bezorging gratis. Initiatief Picnic is een initiatief van vier ondernemers. Internetondernemers Joris Beckers en Frederik Nieuwenhuys waren de eigenaren van Fredhopper, de ontwikkelaar van personalisatiesoftware voor webwinkels. Bas Verheijen is voormalig marketing-directeur van Albert Heijn en C1000. Serie-ondernemer Michiel Muller stond eerder aan de wieg van de onbemande tankstations Tango en ANWB-concurrent Route Mobiel. Bron: @FoodClicks

Bezorging - Online supermarkt Picnic heeft deze week de 175.000e bestelling bezorgd. Na de start in september vorig jaar in Amersfoort, Leusden en Soest bezorgt het bedrijf sinds kort ook in Utrecht, Maarssen en Almere. Eerder deze maand verdubbelde het bedrijf het aantal bezorgdagen van drie naar zes. Inmiddels hebben ruim 15.000 consumenten besteld bij de vernieuwende dienst, die van elektrische bezorgwagentjes gebruik maakt. In stilte heeft Picnic drie jaar lang met een team van 30 specialisten gewerkt aan een nieuwe distributiemethode, waarmee ze in staat is de boodschappen zonder onnodige tussenschakels in de wijk rond te brengen. De klant kiest zelf welke rit het beste uitkomt en weet tot op een half uur precies hoe laat de bezorging zal plaatsvinden. Doordat de kosten van deze nieuwe manier van distributie laag zijn, kunnen de prijzen voor de boodschappen laag zijn en is de bezorging gratis. Initiatief Picnic is een initiatief van vier ondernemers. Internetondernemers Joris Beckers en Frederik Nieuwenhuys waren de eigenaren van Fredhopper, de ontwikkelaar van personalisatiesoftware voor webwinkels. Bas Verheijen is voormalig marketing-directeur van Albert Heijn en C1000. Serie-ondernemer Michiel Muller stond eerder aan de wieg van de onbemande tankstations Tango en ANWB-concurrent Route Mobiel. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid