‘Week van de Croquet’ ook gevierd bij tankstations en cateraars
Fastservice - De tweede editie van de ‘Week van de Croquet’, die afgelopen weekeinde van start ging, wordt dit jaar niet alleen gevierd bij de cafetaria’s, maar ook bij de tankstations en cateraars. Het vorige jaar gestarte initiatief van de feestweek voor de Hollandse snack door Royaan leverde een hoop publiciteit op. Alle reden om het succes te herhalen. Door alle afnemers van de snackproducent te betrekken in de feestweek wordt het aantal deelnemers verdubbeld. Bart Bakker, CEO van Royaan: “We wisten al dat de kroket geliefd was onder Nederlanders. Dat is vorig jaar tijdens de Week van de Croquet volop bevestigd”. In het eerste jaar namen ruim 1000 ondernemers deel aan de actie. Nu met de uitbreiding wordt het aantal deelnemende bedrijven geschat op 2000. Tijdens de actieweek kost een croquet van Kwekkeboom of Van Dobben bij de eetgelegenheden 1,25 euro en met broodje 1,75 euro. Bron: Royaan/FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek