Welverdiend frietje nog altijd populairst op Vierdaagse


Evenement - De voorkeur van de wandelaar van de Nijmeegse Vierdaagse gaat nog altijd uit naar het welverdiende frietje met een biertje na het wandelen. Maar tijdens het wandelen laat de wandelaar zich tegenwoordig graag verrassen. Albron bestiert sinds 2001 de horeca op de Wedren. De cateraar is sponsor van het grootste wandelevenement ter wereld en stelt dat goede voeding cruciaal is voor, tijdens en ná het wandelen. Lekkerder, gezonder en duurzamer zijn de speerpunten in het assortiment van Albron dit jaar. Zo zijn de sandwichbar en de fruitcorner met verse sappen en smoothies uitgebreid. Ook is het drankenassortiment aangepast, waardoor er nu nog meer watervarianten en gezondere opties van frisdranken beschikbaar zijn. Vanaf dit jaar wordt bovendien alleen biologische friet geserveerd. Robert Visser, directeur Albron Leisure: "De Nijmeegse Vierdaagse is in alle opzichten een fantastisch evenement waar we ieder jaar weer naar uitkijken. Ons team van 150 medewerkers staat dagelijks van 03:00 uur tot 19:00 uur klaar voor wandelaars en bezoekers. Het motto deze dagen? Wij lopen voor u!” Facts & figures Albron is partner sinds 2001 Pool van 150 medewerkers (810 shifts) 15 km stroomdraad 3 km waterleiding 50.000 liter bier 35.000 liter koffie 120.000 flesjes water 10.000 kilo biologische friet (30.000 porties) Pool van 150 medewerkers 40.000 - 60.000 gasten per dag Bron: @FoddClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid