Westergasfabriek kiest voor The Food Line-up


Catering - De Westergasfabriek heeft The Food Line-up gekozen als preferred cateringpartner. Na een intensieve selectieprocedure, ziet de Westergasfabriek in The Food Line-up de partner die lekker en goed eten verbindt met duurzaamheid, iets wat aansluit bij de ambities van de Westergasfabriek. The Food Line-up daagt met eigen cateringconcepten organisatoren uit het eten en drinken op evenementen te verduurzamen. De Westergasfabriek onderstreept met deze keuze de rol die zij voor zichzelf ziet in het gangbaar maken van duurzaam georganiseerde evenementen. Uniek Sinds 2012 verbetert The Food Line-up met ‘groene’ foodtrucks het aanbod van eten op festivals. Inmiddels is het bedrijf doorgegroeid naar een fullservice-cateringbureau dat samenwerkt met meer dan 200 foodspecialisten om de catering voor onder andere congressen, walking en sit down dinners te verzorgen. De cateringconcepten van The Food Line-up worden gemaakt door specialisten. Elk evenement krijgt daardoor een unieke line-up. die bestaat uit verschillende chefs, foodspecialisten en aankleding. Groene partners De Westergasfabriek en The Food Line-up zullen intensief samenwerken in het verduurzamen van de evenementensector. Samen maken zij het bereik nog groter door een deel van hun gezamenlijke inkomsten te reserveren voor groene lokale initiatieven. Bron: The Food Line-up/ @FoodClicks Catering - De Westergasfabriek heeft The Food Line-up gekozen als preferred cateringpartner. Na een intensieve selectieprocedure, ziet de Westergasfabriek in The Food Line-up de partner die lekker en goed eten verbindt met duurzaamheid, iets wat aansluit bij de ambities van de Westergasfabriek. The Food Line-up daagt met eigen cateringconcepten organisatoren uit het eten en drinken op evenementen te verduurzamen. De Westergasfabriek onderstreept met deze keuze de rol die zij voor zichzelf ziet in het gangbaar maken van duurzaam georganiseerde evenementen. Uniek Sinds 2012 verbetert The Food Line-up met ‘groene’ foodtrucks het aanbod van eten op festivals. Inmiddels is het bedrijf doorgegroeid naar een fullservice-cateringbureau dat samenwerkt met meer dan 200 foodspecialisten om de catering voor onder andere congressen, walking en sit down dinners te verzorgen. De cateringconcepten van The Food Line-up worden gemaakt door specialisten. Elk evenement krijgt daardoor een unieke line-up. die bestaat uit verschillende chefs, foodspecialisten en aankleding. Groene partners De Westergasfabriek en The Food Line-up zullen intensief samenwerken in het verduurzamen van de evenementensector. Samen maken zij het bereik nog groter door een deel van hun gezamenlijke inkomsten te reserveren voor groene lokale initiatieven. Bron: The Food Line-up/ @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Leev wil vaart maken met verduurzaming

Verduurzamen - Het biologische merk Leev heeft zichzelf ambitieuze duurzaamheidsdoelstellingen gesteld. Het merk dat voedzame alternatieven voor ontbijt, lunch en tussendoortjes levert, is sinds begin dit jaar klimaatneutraal in haar eigen operatie. Leev streeft nu naar 35% reductie in haar zogenaamde Scope 3 emissies in 2030. Tevens is het bezig met het behalen van het B Corp certificaat.

Lees bericht


FHC Formulebeheer viert landelijke meewerkdag

Formulenieuws - FHC Formulebeheer, de franchisegever van de cafetariaformules Family, Foodmaster en het scholencateringconcept VITAL, heeft haar landelijke meewerkdag gehouden. Vanuit het hoofdkantoor, van inkoop tot marketing, hebben alle medewerkers van FHC Formulebeheer zich een dag lang ingezet bij diverse vestigingen door heel het land.

Lees bericht

Jumbo wil met impactfonds vaart maken met verduurzaming

Duurzamheid - Jumbo heeft ambitieuze klimaatdoelstellingen. De supermarktketen wil de eigen CO2-uitstoot – de zogenaamde scope 1 en 2 – in 2030 met 85% hebben gereduceerd (ten opzichte van 2022). Ook wil Jumbo de CO2-uitstoot in de productketens (scope 3) met 50% terugbrengen. Om versnelling in verduurzaming te realiseren heeft Jumbo zelfs een Impactfonds opgezet.

Lees bericht




CIRFOOD kiest voor Mediterraan dieet als kompas

Catering – CIRFOOD heeft een veel belovende periode achter de rug. Zo wist het cateringbedrijf vorig jaar Ecovadis Platinum te behalen en dit jaar Trede 3 op de Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO). Daarnaast zette het van oorsprong Italiaanse bedrijf duidelijke stappen in het verder verduurzamen en gezonder maken van het aanbod aan eten en drinken. Niet voor niets laat de coöperatie...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid