Yoghurt Barn sluit zuivelmerk Campina in de armen


Formule - Yoghurt Barn heeft zuivelmerk Campina in de armen gesloten. Het voordeel voor de keten van yoghurtwinkels zit vooral in gunstige leveringsvoorwaarden. “En we hebben nu een partner waardoor we overal dezelfde kwaliteit yoghurt kunnen leveren. Campina kan ook helpen met onze marketing.” Campina wordt als de nieuwe, exclusieve yoghurtleverancier zichtbaar op de luifels, terrasschermen en andere plekken in de winkels. De bestaande reclameslogan Loei lekker! verandert in Loei lekker by Campina!. Yoghurt Barn, dat in 2012 van start ging, opent dinsdag een vierde winkel en in januari nummer vijf en zes. “In 2018 moeten er 25 winkels zijn”, zegt initiatiefnemer Wouter Staal in het FD. Hij ziet ruimte voor 25 tot 40 winkels in Nederland om daarna te kunnen doorgroeien in het buitenland. Door de komst van Campina moet Weerribben Zuivel het veld ruimen. Het voordeel voor de keten van yoghurtwinkels zit vooral in gunstige leveringsvoorwaarden. Het voordeel voor Campina is dat het merk in direct contact komt met consumenten, wat in supermarkten lastiger is. “Met ons is het makkelijker om een verhaal te vertellen”, zegt Staal. In de winkel kan Campina beleving toevoegen aan zuivel en experimenteren met yoghurtvarianten. Daarvan zijn er al enkele ontwikkeld, plus een speciale Barn Yoghurt. Bron: FD/@FoodClicks  

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid