Ziekenhuis Erasmus MC Rotterdam krijgt door Appèl gerunde foodcourt


Catering - Het nieuw te bouwen Erasmus MC ziekenhuis in Rotterdam krijgt een grote foodcourt. Het eten en drinken voor bezoekers en personeel zal hierin worden verzorgd door cateringbedrijf Appèl. Het Erasmus MC bouwt een nieuw ziekenhuis. In mei 2018 wordt het westelijke deel in zijn geheel in gebruik genomen. Bedrijfscateraar Appèl is gekozen om in de foodcourt de komende tien jaar de horeca-exploitatie te verzorgen. In de foodcourt kunnen zowel bezoekers als de 13.000 medewerkers van het ziekenhuis terecht. Het Erasmus MC hecht veel waarde aan goede lunchvoorzieningen. Daarom worden volgens Rinus de Viet, sectormanager Zorgfacilities van het Erasmus MC uiteenlopende foodtrends in het assortiment doorgevoerd. “Appèl speelt met haar concept goed in op de multiculturele doelgroepen. Er is een ruim assortiment aan creatieve en vooral ook gezonde maaltijden en lunchgerechten. De nadruk zal hier liggen op gezond, verantwoord en duurzaam.” Leerzaam John van de Bunt, commercieel directeur van Appèl, noemt de exploitatie van de foodcourt ‘een nieuw en leerzaam project’. “De horeca exploiteren voor het grootste ziekenhuis van Nederland is niet niks. We gaan de ziekenhuismarkt kennis laten maken met onze creatieve manier van cateren.” Bron: @FoodClicks Catering - Het nieuw te bouwen Erasmus MC ziekenhuis in Rotterdam krijgt een grote foodcourt. Het eten en drinken voor bezoekers en personeel zal hierin worden verzorgd door cateringbedrijf Appèl. Het Erasmus MC bouwt een nieuw ziekenhuis. In mei 2018 wordt het westelijke deel in zijn geheel in gebruik genomen. Bedrijfscateraar Appèl is gekozen om in de foodcourt de komende tien jaar de horeca-exploitatie te verzorgen. In de foodcourt kunnen zowel bezoekers als de 13.000 medewerkers van het ziekenhuis terecht. Het Erasmus MC hecht veel waarde aan goede lunchvoorzieningen. Daarom worden volgens Rinus de Viet, sectormanager Zorgfacilities van het Erasmus MC uiteenlopende foodtrends in het assortiment doorgevoerd. “Appèl speelt met haar concept goed in op de multiculturele doelgroepen. Er is een ruim assortiment aan creatieve en vooral ook gezonde maaltijden en lunchgerechten. De nadruk zal hier liggen op gezond, verantwoord en duurzaam.” Leerzaam John van de Bunt, commercieel directeur van Appèl, noemt de exploitatie van de foodcourt ‘een nieuw en leerzaam project’. “De horeca exploiteren voor het grootste ziekenhuis van Nederland is niet niks. We gaan de ziekenhuismarkt kennis laten maken met onze creatieve manier van cateren.” Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid