Zorggroep Charim en Holland Food Service komen met nieuw dienstverleningsmodel


Zorg - Zorggroep Charim uit de regio Zeist en Veenendaal en Holland Food Service een samenwerking aan voor de levering van het totaalpakket eten en drinken, in combinatie met een nieuw dienstverleningsmodel. ‘In een businesscase hebben wij drie keuzemodellen voor eten en drinken uitgewerkt waaruit onze wijk- en locatiemanagers kunnen kiezen,’ aldus Jurriaan van Wezel, manager Centrale Facilitaire Dienst van Charim. ‘De wijk- en locatiemanager kan kiezen uit een basic, medium en high class model. Zoals de naam al aangeeft, neemt de dienstverlening bij elk model toe. Dit uit zich in bijvoorbeeld het aantal menu’s per dag, aantal extra verstrekkingen, de maaltijdpresentatie en de dienstverlening van het personeel. De modellen worden tegen een vaste prijs per persoon per dag geleverd zodat de wijk-/locatiemanager financiële zekerheid heeft.’ De klanttevredenheid daarentegen is de belangrijkste graadmeter. Marcel van Dalen, Manager Projecten bij Holland Food Service: ‘Wij bieden de locaties zekerheid over de kwaliteit. Daarnaast is het monitoren van het budget heel gemakkelijk in het nieuwe online platform van Holland Food Service: Lekker Verantwoord.’ Vanaf eind november start de 1e locatie De Tollekamp in Rhenen. Om de implementatie en uitvoering goed te begeleiden, is Geru Timmers van G-Kracht Hospitality als externe onafhankelijke klantmanager aangesteld. Bron: Holland Food Service

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid