Albert Heijn benoemt nieuw managementteam


Benoemingen - Albert Heijn benoemt een nieuw managementteam, waarmee de focus komt te liggen op specifieke groeigebieden, veranderende klantbehoeften en de ontwikkelingen in de foodretailmarkt. De veranderingen in het retaillandschap en de rol van Albert Heijn daarbinnen als brede omnichannel foodretailer vragen om een management dat snel kan inspelen op de veranerende gewoontes van consumenten. Albert Heijn is actief met ruim 1.000 fysieke winkels in Nederland en België, inclusief de gemakswinkels van Albert Heijn to go. Daarnaast heeft de supermarktketen een e-commerce platform, apps en food- en gezondheidsplatforms waaronder Allerhande. Het nieuwe managementteam moet deze activiteiten geïntegreerd aansturen. Korte lijnen zijn daarvoor noodzakelijk om flexibel en klantgericht te blijven, zo laat het bedrijf weten. Nieuwe team Sinds februari is Marit van Egmond algemeen directeur van Albert Heijn. Het is op basis van haar eerste bevindingen en gesprekken dat de organisatie wordt aangepast. Het nieuwe managementteam start vanaf 6 mei en staat onder leiding van Marit van Egmond. Nic Brassey, HR directeur (ad interim) Arnoud van Daalen, directeur digitaal & klanten Marco van Grinsven, directeur distributie & transport Henk van Harn, directeur houdbaar & non-food Rob Heesen, directeur foodservice & concepten Constantijn Ninck Blok, directeur vers Philip Padberg, directeur e-commerce Hendrik Jan Roel, financieel directeur Johan van der Zanden, directeur marketing & communicatie [binnenkort bekend gemaakt], directeur winkels Bron: AH/@FoodClicks Benoemingen - Albert Heijn benoemt een nieuw managementteam, waarmee de focus komt te liggen op specifieke groeigebieden, veranderende klantbehoeften en de ontwikkelingen in de foodretailmarkt. De veranderingen in het retaillandschap en de rol van Albert Heijn daarbinnen als brede omnichannel foodretailer vragen om een management dat snel kan inspelen op de veranerende gewoontes van consumenten. Albert Heijn is actief met ruim 1.000 fysieke winkels in Nederland en België, inclusief de gemakswinkels van Albert Heijn to go. Daarnaast heeft de supermarktketen een e-commerce platform, apps en food- en gezondheidsplatforms waaronder Allerhande. Het nieuwe managementteam moet deze activiteiten geïntegreerd aansturen. Korte lijnen zijn daarvoor noodzakelijk om flexibel en klantgericht te blijven, zo laat het bedrijf weten. Nieuwe team Sinds februari is Marit van Egmond algemeen directeur van Albert Heijn. Het is op basis van haar eerste bevindingen en gesprekken dat de organisatie wordt aangepast. Het nieuwe managementteam start vanaf 6 mei en staat onder leiding van Marit van Egmond. Nic Brassey, HR directeur (ad interim) Arnoud van Daalen, directeur digitaal & klanten Marco van Grinsven, directeur distributie & transport Henk van Harn, directeur houdbaar & non-food Rob Heesen, directeur foodservice & concepten Constantijn Ninck Blok, directeur vers Philip Padberg, directeur e-commerce Hendrik Jan Roel, financieel directeur Johan van der Zanden, directeur marketing & communicatie [binnenkort bekend gemaakt], directeur winkels Bron: AH/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Half-om-half gehakt bij AH voortaan ook met rund en kip

Duurzaamheid – Binnen twee weken komt Albert Heijn met gehakt, worstjes en hamburgers die bestaan uit vlees gemengd van kippenvlees en rundvlees. Die producten hebben niet alleen minder CO2-uitstoot, maar worden ook goedkoper aangeboden in de winkels. De supermarktketen maakte de innovatie bekend tijdens de presentatie van het zevende duurzaamheidsverslag.

Lees bericht




AH geeft zakelijke klant 10% korting op plantaardig en biologisch

Formulenieuws- Albert Heijn biedt geeft alle zakelijke klanten voortaan standaard 10% korting op alle biologische en AH Terra-producten. Deze laatste is de volledig plantaardige lijn van het eigenmerk. Albert Heijn is de eerste supermarkt in Nederland met een standaardkorting op Bio en AH Terra voor zakelijke klanten.

Lees bericht


‘Kwart supermarktomzet tabak naar tankstations en tabakszaken’

Tankstations - In de eerste vier weken van het jaar is de verkoop van tabak hard gedaald bij de supermarkten, terwijl de tankstations en de tabaks- en gemakszaken de omzet fors zagen toenemen. Volgens cijfers van marktonderzoekbureau Circana lag de omzet bij supermarkten 25% lager. Opvallend want vooralsnog zijn alleen de eigen filialen van Albert Heijn gestopt met de verkoop van...

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid