Albron gaat horeca verzorgen in Fashion Outlet Zevenaar


Samenwerking - Ontwikkelingscombinatie FOZ BV en foodservice organisatie Albron zijn een samenwerking aangegaan voor de horeca-exploitatie van een groot deel van de units bestemd voor het nog te openen horeca in Fashion Outlet Zevenaar. Fashion Outlet Zevenaar (een samenwerking van Veluwezoom Verkerk Vastgoedontwikkeling en Stable International, red.) zal tussen de 90 en 100 verschillende nationaal als internationaal aansprekende merken krijgen. Albron zal als hoofduitvoerder het horeca-aanbod gaan verzorgen op het 1.100 m2 grote winkelgebied. Dat aanbod zal bestaan uit op maat gemaakte concepten voor de Outlet, zoals bijvoorbeeld een ‘sweets & treats’ concept en multipurpose belevingsconcepten o.a. in de Foodcourt; inspelend op fashion en de internationale wereldkeukens. Daarnaast worden bekende street brands als Starbucks en Le Perron ingezet. In totaal gaat het om 5 horecaconcepten. "We zijn enorm trots op deze samenwerking. Albron is als landelijk opererende organisatie sterk regionaal vertegenwoordigd. We trekken daarnaast graag op met lokale leveranciers en ondernemers. Zo kunnen we maximaal inspelen op de behoeften van zowel (inter)nationale als regionale bezoekers. We vinden het ontzettend gaaf dat we Fashion Outlet Zevenaar mogen helpen om meer te zijn dan alleen een plek waar je goed kunt winkelen, maar een plek waar bezoekers de ultieme shopping experience zullen ervaren” vertelt Ernest van de Voort, Manager Marketing & Business Development bij Albron. Kees Woltering directeur van Stable International: “Als outletmanagement organisatie weten wij hoe belangrijk goede horeca is voor het uiteindelijke gevoel waarmee onze klant straks naar huis gaat. Goede kwaliteit met de daarbij behorende uitstekende service zal de bezoeker van Fashion Outlet Zevenaar laten terugkijken op een geslaagd dagje uit.” Fashion Outlet Zevenaar gaat naar verwachting medio 2021 open.  Bron: @FoodClicks Samenwerking - Ontwikkelingscombinatie FOZ BV en foodservice organisatie Albron zijn een samenwerking aangegaan voor de horeca-exploitatie van een groot deel van de units bestemd voor het nog te openen horeca in Fashion Outlet Zevenaar. Fashion Outlet Zevenaar (een samenwerking van Veluwezoom Verkerk Vastgoedontwikkeling en Stable International, red.) zal tussen de 90 en 100 verschillende nationaal als internationaal aansprekende merken krijgen. Albron zal als hoofduitvoerder het horeca-aanbod gaan verzorgen op het 1.100 m2 grote winkelgebied. Dat aanbod zal bestaan uit op maat gemaakte concepten voor de Outlet, zoals bijvoorbeeld een ‘sweets & treats’ concept en multipurpose belevingsconcepten o.a. in de Foodcourt; inspelend op fashion en de internationale wereldkeukens. Daarnaast worden bekende street brands als Starbucks en Le Perron ingezet. In totaal gaat het om 5 horecaconcepten. "We zijn enorm trots op deze samenwerking. Albron is als landelijk opererende organisatie sterk regionaal vertegenwoordigd. We trekken daarnaast graag op met lokale leveranciers en ondernemers. Zo kunnen we maximaal inspelen op de behoeften van zowel (inter)nationale als regionale bezoekers. We vinden het ontzettend gaaf dat we Fashion Outlet Zevenaar mogen helpen om meer te zijn dan alleen een plek waar je goed kunt winkelen, maar een plek waar bezoekers de ultieme shopping experience zullen ervaren” vertelt Ernest van de Voort, Manager Marketing & Business Development bij Albron. Kees Woltering directeur van Stable International: “Als outletmanagement organisatie weten wij hoe belangrijk goede horeca is voor het uiteindelijke gevoel waarmee onze klant straks naar huis gaat. Goede kwaliteit met de daarbij behorende uitstekende service zal de bezoeker van Fashion Outlet Zevenaar laten terugkijken op een geslaagd dagje uit.” Fashion Outlet Zevenaar gaat naar verwachting medio 2021 open.  Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Sfeervolle Belgische Tavola laat bezoekers echt genieten

Vakbeurs – Aan culinaire hoogtepuntjes geen gebrek op de Belgische vakbeurs Tavola in Kortrijk. Dit driedaagse horecaevenement trekt traditioneel ook altijd veel Nederlandse vakbezoekers. Belangrijkste reden is dat de horecabeurs veel specialiteiten laat zien en de foodprofessional ook echt kan genieten van de kwaliteit van de producten.

Lees bericht

Schiphol vernieuwt Lounge 2 met nieuwe horecaconcepten

Luchthaven - Schiphol werkt aan de vernieuwing van Lounge 2, het gebied dat zich bevindt na de securitycontrole voor passagiers met bestemmingen veelal buiten Europa. Het horeca- winkelgebied krijgt een nieuwe inrichting, waarbij de beleving van passagiers centraal staat. Er wordt ruimte gemaakt voor nieuwe luxe merken en een vernieuwd aanbod aan horeca- en winkelmogelijkheden. 

Lees bericht



Minder faillissementen in februari, maar horeca stijgt

Analyse - In februari zijn 26 minder bedrijven failliet verklaard dan in januari, meldt het CBS. Dat is een daling van 7 procent. De onderliggende trend van het aantal faillissementen is echter bijna 2 jaar stijgend. Relatief gezien werden er in februari de meeste faillissementen uitgesproken in de sector horeca.

Lees bericht

Strandpaviljoenondernemers verwend met pizza bij opbouw

Strandpaviljoens - De strandpaviljoens zijn volop bezig met de start van het nieuwe seizoen. De tijdelijke locaties worden weer opgebouwd en de jaarrond paviljoens worden klaargemaakt voor het buitenseizoen. Dr. Oetker Professional speelde hierop in om een aantal van hen langs de Nederlandse kust te verrassen met warme pizza’s.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid