Albron ook actief met horeca in Citymall Almere en Stadshart Zoetermeer


Samenwerking – Albron gaat in samenwerking met Unibail-Rodamco-Westfield ook horecaconcepten openen in Citymall Almere en Stadshart Zoetermeer. Het horecabedrijf had al een recent een locatie van Anne&Max geopend in versmarkt 'Fresh' in het toekomstige Mall of the Netherlands. In Citymall Almere gaat het om drie concepten; Starbucks, broodconcept Le Perron en het door Albron ontwikkelde Frites Affairs, een gourmet frites formule. In Stadshart Zoetermeer opent Albron een koffieconcept en een Le Perron vestiging. Met de opening van deze locaties wordt een volgende stap gezet in de uitbreiding van de horeca-activiteiten van Albron. Ernest van de Voort, Manager Marketing & Business Development bij Albron: “Voor Albron biedt ‘multi-unit operating’ synergievoordelen zoals bijvoorbeeld het uitwisselen van personeel tussen de concepten op piek- en dalmomenten.”. De meeste outlets zullen aan het einde van dit jaar, voor de feestdagen, openen. Albron heeft de laatste jaren fors geïnvesteerd in de uitbreiding van eigen horecaconcepten en het aantrekken van ‘street brands’ zoals o.a. Starbucks, Le Perron en Anne&Max. Bron: @FoodClicks Samenwerking – Albron gaat in samenwerking met Unibail-Rodamco-Westfield ook horecaconcepten openen in Citymall Almere en Stadshart Zoetermeer. Het horecabedrijf had al een recent een locatie van Anne&Max geopend in versmarkt 'Fresh' in het toekomstige Mall of the Netherlands. In Citymall Almere gaat het om drie concepten; Starbucks, broodconcept Le Perron en het door Albron ontwikkelde Frites Affairs, een gourmet frites formule. In Stadshart Zoetermeer opent Albron een koffieconcept en een Le Perron vestiging. Met de opening van deze locaties wordt een volgende stap gezet in de uitbreiding van de horeca-activiteiten van Albron. Ernest van de Voort, Manager Marketing & Business Development bij Albron: “Voor Albron biedt ‘multi-unit operating’ synergievoordelen zoals bijvoorbeeld het uitwisselen van personeel tussen de concepten op piek- en dalmomenten.”. De meeste outlets zullen aan het einde van dit jaar, voor de feestdagen, openen. Albron heeft de laatste jaren fors geïnvesteerd in de uitbreiding van eigen horecaconcepten en het aantrekken van ‘street brands’ zoals o.a. Starbucks, Le Perron en Anne&Max. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’

Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.

Lees bericht


Anne&Max komt met hybride Brandt & Levie Hotdog

Formulenieuws - Fresh food & coffee café Anne&Max start met een hybride Brandt & Levie Hotdog in samenwerking met chef Samuel Levie. Het gaat om een maandspecial van de formule die gemaakt is met een worst die bestaat uit 35% groente en 65% verantwoord vlees. De hotdog is in maart te bestellen in alle dertig Anne&Max vestigingen in Nederland.

Lees bericht



Anne&Max opent 30e vestiging en hotel in Utrecht

Formulenieuws - Fresh food & coffee café Anne&Max opent de deuren van haar dertigste vestiging in Nederland. Boven nieuwste huiskamer wordt op 1 maart ook het eerste Anne&Max boutique hotel geopend. Als gevolg hiervan is ook de menukaart aangepast  met een avondkaart.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid