Appelsientje bouwt in promotie ‘big apple’ in vestigingen Makro

Makro Duiven bouwde een 4,5 meter hoge ‘big apple’ die vervolgens is doorvertaald naar alle overige Makro vestigingen in Nederland

Promoties - Sappenmerk Appelsientje heeft in de Nederlandse vestigingen van groothandel Makro een opvallende ‘big apple’ gebouwd.

De ‘big apple’ is het gezicht van een promotie van Appelsientje, die in week 36 en 37 wordt gehouden in alle Makro vestigingen. Voor de promotie is ook het vrijheidsbeeld dat een pak Appelsientje draagt ‘ingevlogen’. Met de presentaties wordt bij Makro-klanten aandacht gevraagd voor een win-actie naar New York, de Big Apple. Bij aankoop van de actie maakt de klant kans op een reischeque ter waarde van 2500 euro, te besteden voor de reis naar de VS. Alle 1 liter-pakken Appelsientje lopen in de actieperiode mee bij de Makro met de 1 + 1 gratis actie.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Paul Peter Blonk