Arla en Appèl zetten pop-up store neer op Saxion in Deventer


Pop-up - Cateraar Appèl en Arla Foods hebben de handen ineengeslagen om studenten van Hogeschool Saxion Deventer kennis te laten maken met de IJslandse yoghurt SKYR. De pop-up store is de eerste in een reeks die de schoolcateraar om de drie á vier maanden gaat neerzetten binnen de hogeschool. Studenten, docenten en andere bezoekers kunnen de komende september- en oktober-maand in de pop-up store kennismaken met de producten van Arla SKYR. In de locatie kan iedereen de producten afhankelijk van smaak en voorkeur de yoghurt naar eigen wens pimpen met verschillende topping. De SKYR-yoghurt is van nature rijk aan eiwitten, bevat 0% vet en heeft een romige smaak. Continue vernieuwing Om studenten op de hogeschool te verrassen zet Appèl om de twee á drie maanden een volledig nieuwe pop-up store neer. Hierbij zoekt de cateraar de samenwerking op met haar vaste leveranciers en start-ups. Het assortiment in de tijdelijke locaties sluit aan bij de trends die onder studenten leven. Bron: Arla/@FoodClicks Pop-up - Cateraar Appèl en Arla Foods hebben de handen ineengeslagen om studenten van Hogeschool Saxion Deventer kennis te laten maken met de IJslandse yoghurt SKYR. De pop-up store is de eerste in een reeks die de schoolcateraar om de drie á vier maanden gaat neerzetten binnen de hogeschool. Studenten, docenten en andere bezoekers kunnen de komende september- en oktober-maand in de pop-up store kennismaken met de producten van Arla SKYR. In de locatie kan iedereen de producten afhankelijk van smaak en voorkeur de yoghurt naar eigen wens pimpen met verschillende topping. De SKYR-yoghurt is van nature rijk aan eiwitten, bevat 0% vet en heeft een romige smaak. Continue vernieuwing Om studenten op de hogeschool te verrassen zet Appèl om de twee á drie maanden een volledig nieuwe pop-up store neer. Hierbij zoekt de cateraar de samenwerking op met haar vaste leveranciers en start-ups. Het assortiment in de tijdelijke locaties sluit aan bij de trends die onder studenten leven. Bron: Arla/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Inspirerend Amsterdam Coffee Festival 2024

Vakbeurzen - Klein, overzichtelijk, maar vooral inspirerend. Zo kunnen we het Amsterdam Coffee Festival in de Amsterdamse Gasfabriek wel samenvatten, die van 4 tot en met 6 april werd gehouden. Op dit driedaagse vakevent staan koffie en thee centraal en alles wat daarbij komt kijken op het gebied van techniek, verpakking en hulpmiddelen om de smaak en de beleving verder te vergroten.

Lees bericht


Naam Markies Catering verdwijnt en wordt Appèl

Catering - Zowel Markies Catering als zusterbedrijven Zo-vital, SAB, FM at Work en Scoolcompany gaan vanaf vandaag samen verder onder één naam: Appèl. De cateraar uit Den Bosch wil met de naamswijzigingen het merk Appèl versterken en de dienstverlening verdere verbeteren.

Lees bericht

Appèl komt met ‘best basic’-opties bij TU Delft

Catering – Cateraar Appèl, die met de ingang van het nieuwe studiejaar de horeca-activiteiten verzorgt bij de TU Delft, komt daar op de uitgiftepunten met ‘best basic’-opties. Het gaat om producten die binnen de categorie in een betaalbare variant worden aangeboden.

Lees bericht

Kwalitaria opent vega pop-up store in Groningen

Formulenieuws – Vegataria dat is de naam van de eerste Kwalitaria, maar dan 100% vegetarisch. Deze eerste vegetarische pop-up store opent naar verwachting in juli in Groningen. Het cafetaria presenteert zichzelf als ‘Jouw nieuwe vega snack stek’.

Lees bericht



Cateringsector gaat voedselverspilling in kaart brengen

Catering – Elf ondernemingen in de cateringsector en twee brancheverenigingen hebben gezamenlijk besloten werk te gaan maken van voedselverspilling en starten met het in kaart brengen van de hoeveelheid voedsel dat wordt verspild. Het gaat om alle sectoren waarin de cateraars actief zijn, dus bedrijfskantines, zorginstellingen en schoolkantines.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid