Avans Hogeschool gaat mensen opleiden voor La Place en Jumbo


Opleiding – Avans Hogeschool en Jumbo zijn een samenwerking aangegaan, waarbij de hogeschool medewerkers van het bedrijf uit Veghel gaat opleiding voor een HBO opleiding “Ondernemerschap & Retail Management” (ORM) voor Jumbo en La Place. In de opleiding wordt vooral ingegaan op foodretail en hospitality. Jumbo wil met de samenwerking talenten een leer- en werkomgeving bieden waarbij talenten zich kunnen ontwikkelen. Daarnaast vormt het voor het foodservicebedrijf een prima gelegenheid om mensen meer aan zich te binden. Alrik Boonstra, Directeur HR Jumbo en La Place: “Talentontwikkeling is ontzettend belangrijk voor onze groeiende organisaties, om collega’s aan te trekken en te behouden. We hebben in Avans Hogeschool, de nummer één in de opleiding Ondernemerschap & Retail Management in Nederland, de perfecte partner gevonden voor onze eigen Jumbo Academy. De opleiding wordt verrijkt met kennis en ervaring vanuit managers en specialisten van Jumbo.” Nienke Sikkema, adjunct directeur van de Academie voor Ondernemerschap, Marketing en Innovatie: “De medewerkers van Jumbo en La Place kunnen hun HBO diploma behalen terwijl ze hun werk blijven uitvoeren. Ze passen innovaties en expertise direct toe in hun huidige en toekomstige werk, waarbij persoonlijke ontwikkeling via coaching op competenties én vaardigheden de hoofdrol speelt”. De ORM opleiding zal voor alle bedrijfsonderdelen van Jumbo en La Place beschikbaar zijn, zodat uitwisseling en doorgroei naar elkaars organisaties nog beter ondersteund wordt. De opleiding sluit aan op het grote aanbod van interne programma’s. In principe gaat het om 400 medwerekers per jaar. De opleiding start vanaf september. Bron: @FoodClicks Opleiding – Avans Hogeschool en Jumbo zijn een samenwerking aangegaan, waarbij de hogeschool medewerkers van het bedrijf uit Veghel gaat opleiding voor een HBO opleiding “Ondernemerschap & Retail Management” (ORM) voor Jumbo en La Place. In de opleiding wordt vooral ingegaan op foodretail en hospitality. Jumbo wil met de samenwerking talenten een leer- en werkomgeving bieden waarbij talenten zich kunnen ontwikkelen. Daarnaast vormt het voor het foodservicebedrijf een prima gelegenheid om mensen meer aan zich te binden. Alrik Boonstra, Directeur HR Jumbo en La Place: “Talentontwikkeling is ontzettend belangrijk voor onze groeiende organisaties, om collega’s aan te trekken en te behouden. We hebben in Avans Hogeschool, de nummer één in de opleiding Ondernemerschap & Retail Management in Nederland, de perfecte partner gevonden voor onze eigen Jumbo Academy. De opleiding wordt verrijkt met kennis en ervaring vanuit managers en specialisten van Jumbo.” Nienke Sikkema, adjunct directeur van de Academie voor Ondernemerschap, Marketing en Innovatie: “De medewerkers van Jumbo en La Place kunnen hun HBO diploma behalen terwijl ze hun werk blijven uitvoeren. Ze passen innovaties en expertise direct toe in hun huidige en toekomstige werk, waarbij persoonlijke ontwikkeling via coaching op competenties én vaardigheden de hoofdrol speelt”. De ORM opleiding zal voor alle bedrijfsonderdelen van Jumbo en La Place beschikbaar zijn, zodat uitwisseling en doorgroei naar elkaars organisaties nog beter ondersteund wordt. De opleiding sluit aan op het grote aanbod van interne programma’s. In principe gaat het om 400 medwerekers per jaar. De opleiding start vanaf september. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Opsplitsen ZorgTotaal in Zorg & food en Zorg & ICT goede zet

Vakbeurzen - Eigenlijk is er maar relatief weinig ruchtbaarheid aan gegeven, maar van 8 tot en met 11 april worden voor de eerste keer de drie vakevents Zorg & food, Zorg & facility en Zorg ICT gezamenlijk gehouden als opvolger van de vroegere beurs ZorgTotaal. Dat wil niet zeggen dat belangstellenden de weg naar de Jaarbeurs in Utrecht niet wisten te vinden. In tegenstelling....

Lees bericht


‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’

Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.

Lees bericht

La Place heropent op nieuwe locatie vliegveld Madrid Barajas

Formulenieuws - La Place, de Nederlandse foodserviceformule, heeft een nieuwe locatie gekregen op het vliegveld Madrid Barajas. Terminal T4 heeft een aanpassing ondergaan om de groeiende aantallen reizigers op de luchthaven nu en in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Als onderdeel van de renovatie heeft La Place een nieuwe vestiging geopend in de terminal.

Lees bericht

Al 45 Jumbo-locaties gestopt met tabaksverkoop

Supermarkt -  Jumbo bouwt de tabaksverkoop bij de servicebalies in de supermarkten langzaam verder af. Inmiddels zijn er zo’n 45 servicepunten zonder tabak, waarvan zo’n 25 verkooppunten bij franchisers. Supermarkten mogen nog tot 1 juli dit jaar tabak verkopen. Daarna moeten alle vestigingen vanwege een wettelijk verbod zijn gestopt.

Lees bericht


Jumbo wil met impactfonds vaart maken met verduurzaming

Duurzamheid - Jumbo heeft ambitieuze klimaatdoelstellingen. De supermarktketen wil de eigen CO2-uitstoot – de zogenaamde scope 1 en 2 – in 2030 met 85% hebben gereduceerd (ten opzichte van 2022). Ook wil Jumbo de CO2-uitstoot in de productketens (scope 3) met 50% terugbrengen. Om versnelling in verduurzaming te realiseren heeft Jumbo zelfs een Impactfonds opgezet.

Lees bericht

Omzet La Place stijgt met 24% naar €133 miljoen

Formulenieuws – De restaurantformule La Place heeft een goede groei doorgemaakt in 2023. De consumentenomzet nam toe met 24 procent naar €133 miljoen euro, zo laat Jumbo Food Group weten. Die omzettoename was inclusief een viertal nieuwe locaties.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid