Bakkerijconcept Le Perron krijgt nieuwe ‘look and feel’


Formulenieuws – Het bakkerijconcept Le Perron van de Market Food Group, dat door Albron wordt geopend in Citymall Almere en Stadshart Zoetermeer, krijgt een nieuwe impuls op alle fronten. De hele keten is bij deze innovatieslag betrokken geweest, die gebaseerd is op ‘best practices’ uit de (inter)nationale high traffic-markt. Albron en de Market Food Group, die als franchisegever van Le Perron opereert, hadden elkaar al eerder gevonden in het ontwikkelen van een nieuw bakkerijconcept voor de Broodzaak. De formule van NS Station die vorig jaar in een aanbestedingstraject werd uitbesteed. Uiteindelijk viel die formule toe aan HMSHost, waardoor het bakkerijconcept bij Albron en de Market Food Group op de plank terecht kwam te liggen. Nu Albron op de locaties in Almere en Zoetermeer zelf voor eigen rekening en risico bakkerijlocaties gaat invullen, is het logisch dat het researchwerk van toen nu wordt ingezet voor Le Perron. Hightraffic Het nieuwe bakkerijconcept wordt een volledig gerestylde winkelformat wat zich richt op snelheid in afhandelen en een ambachtelijk assortiment. Juist die combinatie maakt het vernieuwde concept geschikt voor shopping centers, outlet centers en op drukke vervoersknooppunten. De hightraffic-locaties die Albron zoekt. De eerste vernieuwde Le Perron gaat open in Citymall Almere. Beleving Albron zelf ziet de nieuwe invulling van Le Perron als het maken van een substantiële beweging naar de veranderende behoeften en verlangens van bestaande en nieuwe doelgroepen. Het bedrijf schrijft daarover in een toelichting beeldend: ‘Waar het huidige concept is gepositioneerd als efficiënt en functioneel enerzijds en toegankelijk en alledaags anderzijds, is er nu volop ruimte voor een scherpere positie in een domein waarin beleving, trends, storytelling, comfort en ontspanning een belangrijke rol spelen.’ Bron: @FoodClicks Formulenieuws – Het bakkerijconcept Le Perron van de Market Food Group, dat door Albron wordt geopend in Citymall Almere en Stadshart Zoetermeer, krijgt een nieuwe impuls op alle fronten. De hele keten is bij deze innovatieslag betrokken geweest, die gebaseerd is op ‘best practices’ uit de (inter)nationale high traffic-markt. Albron en de Market Food Group, die als franchisegever van Le Perron opereert, hadden elkaar al eerder gevonden in het ontwikkelen van een nieuw bakkerijconcept voor de Broodzaak. De formule van NS Station die vorig jaar in een aanbestedingstraject werd uitbesteed. Uiteindelijk viel die formule toe aan HMSHost, waardoor het bakkerijconcept bij Albron en de Market Food Group op de plank terecht kwam te liggen. Nu Albron op de locaties in Almere en Zoetermeer zelf voor eigen rekening en risico bakkerijlocaties gaat invullen, is het logisch dat het researchwerk van toen nu wordt ingezet voor Le Perron. Hightraffic Het nieuwe bakkerijconcept wordt een volledig gerestylde winkelformat wat zich richt op snelheid in afhandelen en een ambachtelijk assortiment. Juist die combinatie maakt het vernieuwde concept geschikt voor shopping centers, outlet centers en op drukke vervoersknooppunten. De hightraffic-locaties die Albron zoekt. De eerste vernieuwde Le Perron gaat open in Citymall Almere. Beleving Albron zelf ziet de nieuwe invulling van Le Perron als het maken van een substantiële beweging naar de veranderende behoeften en verlangens van bestaande en nieuwe doelgroepen. Het bedrijf schrijft daarover in een toelichting beeldend: ‘Waar het huidige concept is gepositioneerd als efficiënt en functioneel enerzijds en toegankelijk en alledaags anderzijds, is er nu volop ruimte voor een scherpere positie in een domein waarin beleving, trends, storytelling, comfort en ontspanning een belangrijke rol spelen.’ Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws




FEBO opent vestiging op Schiphol Plaza

Formulenieuws - Snackbarketen FEBO heeft haar deuren geopend op Amsterdam Schiphol Airport. De winkel van travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) is de eerste vestiging van het merk op een luchthaven in Nederland.

Lees bericht

Avolta start pilot om footprint van F&B-aanbod te meten

Duurzaamheid – Avolta, wereldleider op het gebied van reiservaringen waar HMSHost onderdeel vanuit maakt, start een pilot in samenwerking met duurzaamheidsbedrijven HowGood en PS in Foodservice. Deze pilot richt zich op het meten van de CO2-voetafdruk van de Nederlandse toeleveringsketen in F&B.

Lees bericht






© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid