Bavaria komt met twee nieuwe varianten Radler 2.0%-ijs


Introductie - Na de succesvolle introductie van Radler ijs op een stokje introduceert Bavaria twee nieuwe varianten, te weten een tube met een vleugje limoncello en een beker schepijs. Alle ijsjes zijn op basis van Radler Lemon 2.0% en verkrijgbaar in de supermarkt, horeca en op evenementen Het idee van Bavaria om met een Radler-ijsje te komen is van twee medewerkers van de brouwerij. Zij bedachten het idee op een interne vraag: ‘Wat kan er nou nóg verfrissender zijn dan een Bavaria Radler?’ Het vervolg pakte, mede door de inzet van de twee medewerkers, zo succesvol in de media en bij afnemers uit dat het Radler Lemon Ice 2.0%-ijsje daadwerkelijk in productie werd genomen. Het ijsje won eind vorig jaar ook de Foodservice XS Marketing Award in de categorie ‘innovatie’. Het succes van het eerste Radler ijsje smaakte voor de bierbrouwer naar meer. Daarom komen er nu twee nieuwe varianten op de markt. De tube “Bavaria Radler Lemon Ice 2.0% with a shot of limoncello” is een ijsje met 2,0% alcohol dat 28 kcal bevat. Daarnaast introduceert Bavaria Radler Lemon schepijs met 1,0% alcohol. Een ijsje 'om tussendoor op te lepelen of als toetje', aldus Bavaria in het persbericht. De ijsjes komen in de supermarkt, in de horeca en op diverse evenementen. Bron: @FoodClicks Introductie - Na de succesvolle introductie van Radler ijs op een stokje introduceert Bavaria twee nieuwe varianten, te weten een tube met een vleugje limoncello en een beker schepijs. Alle ijsjes zijn op basis van Radler Lemon 2.0% en verkrijgbaar in de supermarkt, horeca en op evenementen Het idee van Bavaria om met een Radler-ijsje te komen is van twee medewerkers van de brouwerij. Zij bedachten het idee op een interne vraag: ‘Wat kan er nou nóg verfrissender zijn dan een Bavaria Radler?’ Het vervolg pakte, mede door de inzet van de twee medewerkers, zo succesvol in de media en bij afnemers uit dat het Radler Lemon Ice 2.0%-ijsje daadwerkelijk in productie werd genomen. Het ijsje won eind vorig jaar ook de Foodservice XS Marketing Award in de categorie ‘innovatie’. Het succes van het eerste Radler ijsje smaakte voor de bierbrouwer naar meer. Daarom komen er nu twee nieuwe varianten op de markt. De tube “Bavaria Radler Lemon Ice 2.0% with a shot of limoncello” is een ijsje met 2,0% alcohol dat 28 kcal bevat. Daarnaast introduceert Bavaria Radler Lemon schepijs met 1,0% alcohol. Een ijsje 'om tussendoor op te lepelen of als toetje', aldus Bavaria in het persbericht. De ijsjes komen in de supermarkt, in de horeca en op diverse evenementen. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid