Biologisch horecaconcept The Barn in Leidsche Rijn gaat weer open


Formulenieuws – The Barn, de horecagelegenheid met uitsluitend biologische en verse producten, die onlangs failliet ging, opent in ieder geval weer één locatie. De vestiging in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn gaat vanaf morgen weer open. “Of het een doorstart moet worden genoemd, weet ik niet,” laat eigenaar René Jaspers weten aan @FoodClicks, “maar we openen in ieder geval weer een locatie.” Het is de bedoeling dat het niet bij deze ene winkel blijft, maar andere locaties staan nog niet in de planning. "Vooralsnog richten we alle aandacht op de opening van deze winkel". Aanpassingen in het concept zijn er niet in het assortiment, maar wel in de wijze van bestellen. Kende de oorspronkelijke locaties bestelzuilen waar gasten hun keuze maakten, de bestellingen worden nu weer aan tafel opgenomen en ook uit geserveerd aan tafel. The Barn voert een assortiment van hamburgers tot salades en richt op alle eetmomenten van de dag met biologische en verse ingrediënten en gerechten. Juist omdat er veel met verse producten wordt gewerkt, wisselt het menu ook regelmatig. The Barn werkt ook met vaste leveranciers, zodat voor de gasten de herkomst van de producten duidelijk is. Zuidas De eerste Pilot Store van The Barn werd geopend in 2016 aan de Amsterdamse Zuidas, in de zomer van 2017 kwam daar een vestiging in Utrecht bij. In maart 2018 openende de toenmalige bedenkers van The Barn en eigenaren Roel Bloemen en Joost Leendertse de derde vestiging in Rotterdam en in de nieuwe Utrechtse wijk Leidsche Rijn. Enkele weken geleden bleek dat The Barn niet rendabel was en dat faillissement moest worden aangevraagd. (Binnenkort meer achtergrond over de herstart van The Barn) Bron: @FoodClicks Formulenieuws – The Barn, de horecagelegenheid met uitsluitend biologische en verse producten, die onlangs failliet ging, opent in ieder geval weer één locatie. De vestiging in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn gaat vanaf morgen weer open. “Of het een doorstart moet worden genoemd, weet ik niet,” laat eigenaar René Jaspers weten aan @FoodClicks, “maar we openen in ieder geval weer een locatie.” Het is de bedoeling dat het niet bij deze ene winkel blijft, maar andere locaties staan nog niet in de planning. "Vooralsnog richten we alle aandacht op de opening van deze winkel". Aanpassingen in het concept zijn er niet in het assortiment, maar wel in de wijze van bestellen. Kende de oorspronkelijke locaties bestelzuilen waar gasten hun keuze maakten, de bestellingen worden nu weer aan tafel opgenomen en ook uit geserveerd aan tafel. The Barn voert een assortiment van hamburgers tot salades en richt op alle eetmomenten van de dag met biologische en verse ingrediënten en gerechten. Juist omdat er veel met verse producten wordt gewerkt, wisselt het menu ook regelmatig. The Barn werkt ook met vaste leveranciers, zodat voor de gasten de herkomst van de producten duidelijk is. Zuidas De eerste Pilot Store van The Barn werd geopend in 2016 aan de Amsterdamse Zuidas, in de zomer van 2017 kwam daar een vestiging in Utrecht bij. In maart 2018 openende de toenmalige bedenkers van The Barn en eigenaren Roel Bloemen en Joost Leendertse de derde vestiging in Rotterdam en in de nieuwe Utrechtse wijk Leidsche Rijn. Enkele weken geleden bleek dat The Barn niet rendabel was en dat faillissement moest worden aangevraagd. (Binnenkort meer achtergrond over de herstart van The Barn) Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Royal Swinkels introduceert biologisch gebrouwen FreeBrew

Introductie - Royal Swinkels introduceert een caloriearme craft soda op basis van mout. FreeBrew is gemaakt van biologische ingrediënten en mouten van gerst, haver, tarwe en spelt. De alcoholvrije dorstlesser doorloopt hetzelfde brouwproces als bier, zonder dat er alcohol wordt gevormd, en komt in de smaken bloedsinaasappel, citroen en framboos.

Lees bericht


Leev wil vaart maken met verduurzaming

Verduurzamen - Het biologische merk Leev heeft zichzelf ambitieuze duurzaamheidsdoelstellingen gesteld. Het merk dat voedzame alternatieven voor ontbijt, lunch en tussendoortjes levert, is sinds begin dit jaar klimaatneutraal in haar eigen operatie. Leev streeft nu naar 35% reductie in haar zogenaamde Scope 3 emissies in 2030. Tevens is het bezig met het behalen van het B Corp certificaat.

Lees bericht

HAK stapt met nog eens drie groenten over op biologisch

Introductie - Na de rode bieten stapt HAK bij de volgende oogst volledig over op biologische teelt van sperziebonen, boerenkool en witte kool (zuurkool) van Nederlandse bodem. Hiermee zet de groente- en peulvruchtenfabrikant de volgende stap in het behalen van de biologische ambitie, die het bedrijf vorig jaar aankondigde.

Lees bericht

AH geeft zakelijke klant 10% korting op plantaardig en biologisch

Formulenieuws- Albert Heijn biedt geeft alle zakelijke klanten voortaan standaard 10% korting op alle biologische en AH Terra-producten. Deze laatste is de volledig plantaardige lijn van het eigenmerk. Albert Heijn is de eerste supermarkt in Nederland met een standaardkorting op Bio en AH Terra voor zakelijke klanten.

Lees bericht



‘Picnic-klant bestelt steeds gezondere producten’

Analyse  – Nederlanders kiezen steeds vaker voor gezonde boodschappen als fruit en zuivel. Conference peren, Griekse yoghurt en tropisch fruit behoorden het afgelopen jaar tot de snelste stijgers op het boodschappenlijstje bij Picnic. Dat blijkt uit een analyse van de online supermarkt op basis van bestelgegevens van ruim één miljoen Nederlandse huishoudens.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid