Boodschapjes.com wil lokale winkeliers bundelen

Het overzichtsscherm bij Boodschapjes.com

Platform – Het on-demand bezorgplatform Boodschapjes.com wil de krachten van lokale winkeliers bundelen om op die manier de strijd aan te gaan met de grotere bezorgdiensten.

Bij lancering nu zijn meer dan 50 winkeliers aangesloten, hiervan is momenteel al een fractie online te bewonderen, zo laat Lucy Eind (28), Founder / CEO van Boodschapjes.com weten. De komende dagen worden er geleidelijk meer winkeliers en producten toegelaten op het platform. “We doen de uitrol geleidelijk zodat we snel in kunnen spelen op eventuele technische bottlenecks en winkeliers kunnen ondersteunen waar nodig. Het werken met een platform is voor een groot deel van de aangesloten winkeliers ook nog nieuw”, aldus Eind.

Boodschapjes.com is een online platform waar de consument met lokale winkeliers in contact wordt gebracht. Via het platform kunnen consumenten online boodschappen bestellen, welke on-demand door de winkelier worden uitgeleverd. Winkeliers hebben zelf de regie in handen, en kunnen naar wens bezorgkosten, levergebieden en minimale orderbedragen instellen.

De bedoeling is dat zich buurtsupers, bakkerijen, AGF, slagerijen en vishandelaren gaan aansluiten, maar ook de lokale dierenwinkel , aangevuld met avond- en nachtwinkels is er gedurende 24/7 altijd wel een winkel geopend op het nieuwe on-demand boodschappenplatform.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek