Cafetaria moet in 1,8 seconden verleiden


Nationale Cafetariadag – Meer dan negen van elke tien passerende consumenten maken hun keuze binnen 1,8 seconden. Cafetaria’s, snackbars en frituren in Nederland spelen op dit gegeven nog onvoldoende in. De kunst van de snelle en onbewuste verleiding is één van de onderwerpen tijdens de Nationale Cafetariadag op maandag 12 november aanstaande. De cafetariasector wordt tijdens het evenement vertrouwd gemaakt met de nieuwe trend in marketingland, shopper marketing. In andere sectoren van de foodservice maakt shopper marketing al opgang, maar cafetaria’s en ook de rest van de klassieke horeca zijn zich nog onvoldoende bewust van dit fenomeen. Bij shopper marketing is de passerende potentiële klant, de shopper dus, het uitgangspunt. Hij of zij moet in 1,8 seconden geprikkeld worden om een aankoop te doen of iets te gaan eten. Art Frickus, expert op het gebied van shopper marketing, geeft tijdens de Nationale Cafetariadag ondernemers tips en trucs op het gebied van shopper marketing. Nationale Cafetariadag De Nationale Cafetariadag vindt plaats op maandag 12 november 2012. Een inspirerende dag, waarbij de vraag ‘Hoe verleid ik mijn klanten?’ centraal staat. Deze vraag wordt beantwoord door professionals uit verschillende branches tijdens verleidende workshop-sessies. Laat u inspireren door de manier waarop zij de vijf zintuigen en hun passie hiervoor gebruiken. Onderneemt u ook met passie en bent u op zoek naar inspiratie om uw klanten nog meer te verleiden en te prikkelen? De locatie is het 'culinair pretpark' Gilze, Broekakkerweg 27 in Gilze. Inschrijven: www.nationalecafetariadag.nl Bron: FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid