Carista en Lattiz winnaars Foodservice Marketing Award 2016


Awards - Carista en Lattiz zijn de winnaars van de Foodservice Marketing Award 2016 van FoodserviceXS. Douwe Egberts won met Carista de prijs op het aspect ‘Activatie’, terwijl FrieslandCampina met Lattiz de onderscheiding in de wacht sleepte op het onderdeel ‘Innovatie’. In beide categorieën waren er ook twee ‘runners-up’. Deze gingen naar het Kwalitaria Burger concept van formulehuis FFC en naar Sure van Sealed Air. De bekendmaking van de winnaars van de Foodservice Marketing Award 2016 vond donderdagavond plaats in het ZIN Inspiratiecentrum van Sligro Food Group in Veghel. Carista van Douwe Egberts wint de award op het aspect ‘Activatie’. “Deze case met koffie voor in de ouderenzorg heeft ons erg geraakt”, zei jurylid Reinier Heijenberg tijdens de uitreiking. “In Carista gaat het niet om de koffiebeleving, maar wat je met de mensen, in dit geval ouderen, doet die de koffie drinken. De ouderen krijgen aandacht en er wordt van het koffiemoment iets heel speciaals gemaakt”, aldus Heijenberg. Lattiz van FrieslandCampina wint de award op het aspect “Innovatie’. “Een buitengewoon knappe case om toegevoegde waarde te creëren met melk”, zei jurylid Raymond Slootweg. “Lattiz is gemakkelijk en maakt perfect melkschuim bereikbaar voor elke locatie waar koffies worden geschonken. Een echte innovatie”, aldus Slootweg. Tien nominaties Carista en Lattiz werden als winnaars gekozen uit in totaal zestien marketingcases die voor de award werden ingezonden. Half november selecteerde de jury hieruit tien nominaties. In de categorie ‘Activatie’ streden vijf nominaties om de award. Dit waren Working together for succes van Dawn Foods, de introductie van het Kwalitaria burgerconcept (Franchise Friendly Concepts), Carista (Jacobs Douwe Egberts), Lekker Bezig (Sligro Food Group) en Sparen voor succes (Unilever Food Solutions & Bidvest Deli XL). In de categorie ‘Innovatie’ waren er eveneens vijf nominaties. Dit waren Lattiz van FrieslandCampina, Kerstomatensoep (Henri), SURE (Sealed Air Diversey Care), The Souprevolution ‘A little chef inside’ (Selecta) en Pure Leaf (Unilever Nederland). Vierde De Foodservice Marketing Award 2016 was de vierde uitreiking in successie. Vorig jaar werden er twee Foodservice Marketing Awards uitgedeeld. Deze gingen naar het Aziatische foodconcept Enoki van NS Stations en de Hellmann’s Burger Route van Unilever Food Solutions. In 2014 ging de Foodservice Marketing Award naar restaurantformule La Place en in 2013, de allereerste keer dat de verkieing werd georganiseerd, ging de winst naar Versvishandel Jan van As. De jury van de Foodservice Marketing Award bestaat uit voorzitter Désirée Struijk, Reinier Heijenberg, Raymond Slootweg de adviesraad van FoodserviceXs en uitgever Steffen van Beek van vakblad @FoodClicks. Een volledig verslag over de Foodservice Marketing Award 2016 verschijnt in @FoodClicks van december 2016. Bron: @FoodClicks.nl) Awards - Carista en Lattiz zijn de winnaars van de Foodservice Marketing Award 2016 van FoodserviceXS. Douwe Egberts won met Carista de prijs op het aspect ‘Activatie’, terwijl FrieslandCampina met Lattiz de onderscheiding in de wacht sleepte op het onderdeel ‘Innovatie’. In beide categorieën waren er ook twee ‘runners-up’. Deze gingen naar het Kwalitaria Burger concept van formulehuis FFC en naar Sure van Sealed Air. De bekendmaking van de winnaars van de Foodservice Marketing Award 2016 vond donderdagavond plaats in het ZIN Inspiratiecentrum van Sligro Food Group in Veghel. Carista van Douwe Egberts wint de award op het aspect ‘Activatie’. “Deze case met koffie voor in de ouderenzorg heeft ons erg geraakt”, zei jurylid Reinier Heijenberg tijdens de uitreiking. “In Carista gaat het niet om de koffiebeleving, maar wat je met de mensen, in dit geval ouderen, doet die de koffie drinken. De ouderen krijgen aandacht en er wordt van het koffiemoment iets heel speciaals gemaakt”, aldus Heijenberg. Lattiz van FrieslandCampina wint de award op het aspect “Innovatie’. “Een buitengewoon knappe case om toegevoegde waarde te creëren met melk”, zei jurylid Raymond Slootweg. “Lattiz is gemakkelijk en maakt perfect melkschuim bereikbaar voor elke locatie waar koffies worden geschonken. Een echte innovatie”, aldus Slootweg. Tien nominaties Carista en Lattiz werden als winnaars gekozen uit in totaal zestien marketingcases die voor de award werden ingezonden. Half november selecteerde de jury hieruit tien nominaties. In de categorie ‘Activatie’ streden vijf nominaties om de award. Dit waren Working together for succes van Dawn Foods, de introductie van het Kwalitaria burgerconcept (Franchise Friendly Concepts), Carista (Jacobs Douwe Egberts), Lekker Bezig (Sligro Food Group) en Sparen voor succes (Unilever Food Solutions & Bidvest Deli XL). In de categorie ‘Innovatie’ waren er eveneens vijf nominaties. Dit waren Lattiz van FrieslandCampina, Kerstomatensoep (Henri), SURE (Sealed Air Diversey Care), The Souprevolution ‘A little chef inside’ (Selecta) en Pure Leaf (Unilever Nederland). Vierde De Foodservice Marketing Award 2016 was de vierde uitreiking in successie. Vorig jaar werden er twee Foodservice Marketing Awards uitgedeeld. Deze gingen naar het Aziatische foodconcept Enoki van NS Stations en de Hellmann’s Burger Route van Unilever Food Solutions. In 2014 ging de Foodservice Marketing Award naar restaurantformule La Place en in 2013, de allereerste keer dat de verkieing werd georganiseerd, ging de winst naar Versvishandel Jan van As. De jury van de Foodservice Marketing Award bestaat uit voorzitter Désirée Struijk, Reinier Heijenberg, Raymond Slootweg de adviesraad van FoodserviceXs en uitgever Steffen van Beek van vakblad @FoodClicks. Een volledig verslag over de Foodservice Marketing Award 2016 verschijnt in @FoodClicks van december 2016. Bron: @FoodClicks.nl)

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid