Carrefour opent caféconcept met maaltijdoplossingen


Formulenieuws – De Belgische supermarktketen Carrefour heeft deze week een nieuw concept geopend in de Carrefour Market in Belle-Île: Carrefour Café. In deze ruimte van 85 vierkante meter vindt de bezoeker een ruime keuze aan maaltijdoplossingen voor elk moment van de dag. Carrefour wil op die manier inspelen op de groeiende vraag naar maaltijden om buitenshuis te nuttigen. Een groot deel van de maaltijden, die worden aangeboden in het café, wordt ter plaatse bereid, met lokale producten. Het aanbod aan snelle maaltijdoplossingen wordt hier gegroepeerd aangeboden. Het assortiment bestaat uit salades, belegde broodjes, verse quiches bereid door een lokale aanbieder, sushi’s en een lijn producten onder de naam Carrefour Lunch Time. Carrefour start met het gemaksconcept omdat ook in België steeds meer consumenten zoeken naar gemaksproducten voor elk moment van de dag tegen betaalbare prijzen. De supermarktketen wil met het Caféconcept een brug slaan tussen de supermarkt en het restaurant. Alle maaltijden kunnen daarom ook ter plekke worden gegeten. Voor de klanten zijn ook voorzieningen aangebracht waar bezoekers hun telefoons kunnen opladen, gratis wifi tot hun beschikking hebben en bereide maaltijden kunnen opwarmen in magnetrons. Carrefour gaat nog dit jaar het caféconcept ook uitrollen naar andere locaties. Bron: @FoodClicks Formulenieuws – De Belgische supermarktketen Carrefour heeft deze week een nieuw concept geopend in de Carrefour Market in Belle-Île: Carrefour Café. In deze ruimte van 85 vierkante meter vindt de bezoeker een ruime keuze aan maaltijdoplossingen voor elk moment van de dag. Carrefour wil op die manier inspelen op de groeiende vraag naar maaltijden om buitenshuis te nuttigen. Een groot deel van de maaltijden, die worden aangeboden in het café, wordt ter plaatse bereid, met lokale producten. Het aanbod aan snelle maaltijdoplossingen wordt hier gegroepeerd aangeboden. Het assortiment bestaat uit salades, belegde broodjes, verse quiches bereid door een lokale aanbieder, sushi’s en een lijn producten onder de naam Carrefour Lunch Time. Carrefour start met het gemaksconcept omdat ook in België steeds meer consumenten zoeken naar gemaksproducten voor elk moment van de dag tegen betaalbare prijzen. De supermarktketen wil met het Caféconcept een brug slaan tussen de supermarkt en het restaurant. Alle maaltijden kunnen daarom ook ter plekke worden gegeten. Voor de klanten zijn ook voorzieningen aangebracht waar bezoekers hun telefoons kunnen opladen, gratis wifi tot hun beschikking hebben en bereide maaltijden kunnen opwarmen in magnetrons. Carrefour gaat nog dit jaar het caféconcept ook uitrollen naar andere locaties. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Carrefour opent nieuwe miniwinkel Carrefour BuyBye

Buitenland – Carrefour opent woensdag in het Belgische Zaventem een nieuw shopconcept onder de naam Carrefour BuyBye. In deze kleine winkel van 18 m2, die hoofdzakelijk voorzien is van koelautomaten, kunnen klanten vooral terecht voor last-minute boodschappen.

Lees bericht



Belgische editie van ‘Nederlandse Week Zonder Vlees’ van start

Actie - Stichting Nationale Week Zonder Vlees van Isabel Boerdam start  maandag de eerste ‘Week Zonder Vlees-campagne’ in België.  België is het eerste land waar de in Nederland campagne naartoe gaat als onderdeel van haar Europese uitrol. Gesteund door de Europese Unie gaat de Week Zonder Vlees de komende jaren naar Denemarken (2024), Duitsland (2024), Spanje (2025) en Oostenrijk (2026). De ambitie is om...

Lees bericht







© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid