Compliment.nl wil strijd aan gaan met gevestigde partijen


Online – Compliment.nl is een nieuwe online speler die de gevestigde spelers met ingang van deze maand wil uitdagen met lage prijzen en snelle service. Met ondersteuning van FOOX denkt het bedrijf de markt van food en non-food van ‘vandaag besteld en morgen in huis’ flink op te schudden. Compliment.nl biedt transparante prijzen en een breed productassortiment. Prijzen zijn direct zichtbaar en het productassortiment bestaat uit productgroepen zoals food, disposables, koffie & thee, schoonmaakartikelen en kantoorartikelen. In totaal ruim 6.000 producten. Deze combinatie van lage prijzen, transparantie en een groot productassortiment maakt het volgens initiatiefnemer Jan Lammert Sijtsema aantrekkelijk voor zowel de zakelijke als particuliere grootverbruiker om de website te bezoeken en te bestellen. De website wil medio 2018 in omvang een serieuze speler zijn. FOOX Compliment.nl leunt op de expertise en dienstverlening van FOOX. Deze landelijke groothandelsorganisatie met bijna een miljard omzet helpt Compliment.nl met de afhandeling en logistiek. Directeur H.J. Minnema: “In onze markt moet je je blijven vernieuwen. Wij worden enthousiast van dergelijke jonge startups en vinden het leuk als ze gebruik maken van onze dienstverlening.” Bron: @FoodClicks Online – Compliment.nl is een nieuwe online speler die de gevestigde spelers met ingang van deze maand wil uitdagen met lage prijzen en snelle service. Met ondersteuning van FOOX denkt het bedrijf de markt van food en non-food van ‘vandaag besteld en morgen in huis’ flink op te schudden. Compliment.nl biedt transparante prijzen en een breed productassortiment. Prijzen zijn direct zichtbaar en het productassortiment bestaat uit productgroepen zoals food, disposables, koffie & thee, schoonmaakartikelen en kantoorartikelen. In totaal ruim 6.000 producten. Deze combinatie van lage prijzen, transparantie en een groot productassortiment maakt het volgens initiatiefnemer Jan Lammert Sijtsema aantrekkelijk voor zowel de zakelijke als particuliere grootverbruiker om de website te bezoeken en te bestellen. De website wil medio 2018 in omvang een serieuze speler zijn. FOOX Compliment.nl leunt op de expertise en dienstverlening van FOOX. Deze landelijke groothandelsorganisatie met bijna een miljard omzet helpt Compliment.nl met de afhandeling en logistiek. Directeur H.J. Minnema: “In onze markt moet je je blijven vernieuwen. Wij worden enthousiast van dergelijke jonge startups en vinden het leuk als ze gebruik maken van onze dienstverlening.” Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Cafetariaomzet groeit in februari met 2,4%

Cafetaria – De omzetten in de cafetariasector zijn in januari en februari dit jaar enigszins toegenomen ten opzichte van dezelfde maanden vorig jaar, met 2,8% in totaal. In de maand februari nam de omzet met 2,4% toe in vergelijking met dezelfde maand in 2023.

Lees bericht

Cafetariaomzet in 2023 met 6% gegroeid

Analyse – De omzet in de Nederlandse cafetaria’s is in het afgelopen kalenderjaar met 6,2% toegenomen. Dat is exact hetzelfde groeicijfer als dat van 2022 ten opzichte van 2021. De omzetten in de laatste drie maanden van 2023 waren zelfs gelijk aan die van 2022 dus omzetgroei van 0%.

Lees bericht

Inkoopclub Primera, SPAR en FOOX heet Coöperatie Retail Inkoopunie (CRI)

Inkoop - Begin april dit jaar maakten Primera, SPAR en FOOX bekend dat zij een gezamenlijk inkoopclub gingen optuigen. Inmiddels is door de partijen de Coöperatie Retail Inkoopunie (CRI) opgericht. Een inkoopverband dat rechtsreeks afspraken maakt met leveranciers van tabaksproducten. De coöperatie staat inmiddels ook organisatorisch, heeft een bestuur en een  inkoopcommissie die bestaat uit medewerkers van de...

Lees bericht


Nederlandse cafetariasector groeit tot mei met 11%

Cafetaria – De Nederlandse cafetariasector is tot en met mei dit jaar met 11 procent gegroeid ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Dat blijkt uit kassadata van NTF op basis van 360 cafetaria’s, die gezamenlijk zo’n 20 procent marktaandeel hebben in de cafetariamarkt van zowel de verkopen offline als online.

Lees bericht

Cafetariasector laat tot mei groei zien van bijna 10%

Analyse – De cafetaria Nederland laat in de periode tot en met april een groei zien van bijna 10%. Dat groeicijfer is gebaseerd op kassadata van NTF, waar 360 cafetaria’s zijn aangesloten met een aandeel van 20% in de Nederlandse cafetariamarkt, van zowel de verkopen offline als online.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid