Conceptidee ‘Bar O’ wint Nationale RestaurantPITCH
Verkiezing - De winnaar van de Nationale RestaurantPITCH is bekend. Uit vijf finalisten werd het concept ‘Bar O’ van Timo Stemerdink & Tom de Rooij gekozen. Zij mogen hun plan uitvoeren tot een pop-up restaurant tijdens de komende Horecava, van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam. Tevens maken zij kans op een starterspakket om een eigen zaak te openen. Onder de noemer van de Nationale RestaurantPITCH deden de initiatiefnemers Horecava, Lightspeed (kassasystemen) en groothandel Sligro in mei een oproep aan iedereen in Nederland om creatieve ideeën voor een pop-up restaurant op de Horecava in te zenden. Met deze wedstrijd willen zij vanuit hun eigen vakgebied horecaondernemers inspireren en horecatalent een kans bieden om zijn of haar idee om te zetten naar een concreet plan. Bar O Woensdag 23 augustus pitchten vijf kandidaten hun idee voor een restaurant voor een panel van drie experts, bestaande uit Michiel van der Eerde (ZUID/BAUT), Saskia Post (PostverkadeGroepBV) en Maikel Lindewegen (402). De jury beoordeelde de plannen op zakelijke kwaliteit en haalbaarheid. Ze was enthousiast over alle finalisten, maar koos uiteindelijk voor het voorstel van Timo Stemerdink en Tom de Rooij. ‘Bij Bar O ervaar je hoe cocktails en fine dining bar food elkaar versterken en voor een spannende smaaksensatie zorgen, wat het concept uniek maakt. Je waant jezelf in een urban jungle; Bar O is een plek om samen te komen, te genieten van verrassende combinaties tussen cocktails en gerechtjes; van vis, vlees, vegetarisch tot sustainable. Of gewoon om gezellig te borrelen.’ Onder begeleiding van topchef Michiel van der Eerde wordt Bar O de komende maanden uitgewerkt en komt het restaurant tot leven op de aankomende Horecava 2018. Bron: Horecava Verkiezing - De winnaar van de Nationale RestaurantPITCH is bekend. Uit vijf finalisten werd het concept ‘Bar O’ van Timo Stemerdink & Tom de Rooij gekozen. Zij mogen hun plan uitvoeren tot een pop-up restaurant tijdens de komende Horecava, van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam. Tevens maken zij kans op een starterspakket om een eigen zaak te openen. Onder de noemer van de Nationale RestaurantPITCH deden de initiatiefnemers Horecava, Lightspeed (kassasystemen) en groothandel Sligro in mei een oproep aan iedereen in Nederland om creatieve ideeën voor een pop-up restaurant op de Horecava in te zenden. Met deze wedstrijd willen zij vanuit hun eigen vakgebied horecaondernemers inspireren en horecatalent een kans bieden om zijn of haar idee om te zetten naar een concreet plan. Bar O Woensdag 23 augustus pitchten vijf kandidaten hun idee voor een restaurant voor een panel van drie experts, bestaande uit Michiel van der Eerde (ZUID/BAUT), Saskia Post (PostverkadeGroepBV) en Maikel Lindewegen (402). De jury beoordeelde de plannen op zakelijke kwaliteit en haalbaarheid. Ze was enthousiast over alle finalisten, maar koos uiteindelijk voor het voorstel van Timo Stemerdink en Tom de Rooij. ‘Bij Bar O ervaar je hoe cocktails en fine dining bar food elkaar versterken en voor een spannende smaaksensatie zorgen, wat het concept uniek maakt. Je waant jezelf in een urban jungle; Bar O is een plek om samen te komen, te genieten van verrassende combinaties tussen cocktails en gerechtjes; van vis, vlees, vegetarisch tot sustainable. Of gewoon om gezellig te borrelen.’ Onder begeleiding van topchef Michiel van der Eerde wordt Bar O de komende maanden uitgewerkt en komt het restaurant tot leven op de aankomende Horecava 2018. Bron: Horecava
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Sligro ziet omzet eerste kwartaal met €18 miljoen toenemen
Groothandel - Sligro Food Group realiseerde over het eerste kwartaal van 2024 een omzet van €652 miljoen, een toename van € 18 miljoen. Dit betekent een stijging van 2,7% ten opzichte van de omzet van €634 miljoen in het eerste kwartaal van 2023.
Lees berichtVrumona presenteert nieuw design Pepsi in grootse campagne
Campagne - Vrumona, licentiepartner van PepsiCo, introduceert het nieuwe design voor Pepsi in de grootste campagne ooit. Het wordt de eerste update in 14 jaar tijd. De nieuwe visuele identiteit wordt in meer dan 120 markten uitgerold, waaronder in Nederland. Bezoekers aan de Horecava beleefde de primeur van de nieuwe merkuitstraling.
Lees berichtLuuk Scholte nieuwe algemeen directeur Greendish
Benoeming - Voormalig directeur Horecava Luuk Scholte is per februari 2024 gestart als algemeen directeur van Greendish. Hij volgt in deze functie Michael Salmagne op.
Lees berichtGroothandel Sligro ontvangt keurmerk PSO ‘Trede 2’
Groothandel – Groothandel Sligro in Veghel heeft Trede 2 verdiend van de Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO). PSO is een wetenschappelijk onderbouwd kwaliteitskeurmerk van TNO en een instrument dat inzicht geeft in de mate waarin organisaties is ingericht op sociaal ondernemen. Uit de erkenning blijkt dat Sligro meer dan gemiddeld gericht is op sociaal ondernemen en op de arbeidsparticipatie van kwetsbare groepen op...
Lees berichtOntbijtmerk Yespers introduceert nieuwe granola’s
Introductie – Het duurzame ontbijtmerk Yespers heeft vier nieuwe granola’s geïntroduceerd. Het gaat om een viertal ontbijtproducten gemaakt van Nederlandse haver met gered fruit.
Lees berichtGerenoveerde Sligro Luik opent 27 februari
Groothandel - Na een grondige renovatie en rebranding wordt op dinsdag 27 februari de Sligro zelfbedieningsgroothandel in Luik (België) heropend. Tijdens de openingsdag zijn er live demonstraties en proeverijen.
Lees bericht