De Strandganger wint OLA Strandpaviljoen Challenge


Marketing - Paviljoen de Strandganger in Nieuwvliet heeft de OLA Crazy Summer Strandpaviljoen Challenge 2015 gewonnen. Ondernemer Wilma Michielsen wint hiermee een speciale Magnum Pink & Black Mini Cooper. Zij kreeg de sleutels van de auto overhandigd door Caroline Sebregts van Unilever Benelux. “Super, dit had ik helemaal niet verwacht! Fantastisch dat ik een auto win en ook nog deze schitterende Magnum Pink & Black Mini Cooper. Ongelooflijk!” Ondernemersechtpaar Wilma en Paul Michielsen reageerden blij verrast op de winst die hun strandpaviljoen De Strandganger in Nieuwvliet behaalde in de OLA  Crazy Summer Strandpaviljoen Challenge. Het paviljoen had deze zomer een opvallende OLA-ijspresentatie in en rond het strandpaviljoen zelf én in de naastgelegen aparte kiosk. “Het was een bijzonder goed ijsseizoen”, vertelt Wilma Michielsen. “Vooral in de drie weken van de bouwvakvakantie was het zeer druk. Het mooie weer in juist die periode zorgde voor een enorm vraag naar ijs. Als strandpaviljoen moet je laten zien dat je ijs verkoopt. We maken dan ook gebruik van alles wat er maar mogelijk is om de ijsverkopen te stimuleren. Parasols, windschermen, vlaggen, afvalbakken, ja zelfs het personeel draagt kleding met het OLA-logo. En dat werkt. Je ziet, als je met zo’n sterk merk als OLA aan de slag gaat en ermee uitpakt, zijn er enorme extra ijsverkopen te behalen”, aldus Michielsen. De Challenge Strandpaviljoens in Nederland konden aan de OLA Crazy Summer Strandpaviljoen Challenge meedoen door loten te verdienen. De loten konden door de outlet worden verdiend door op uiteenlopende punten te scoren: door minimaal 10 verschillende OLA producten in de verkoop te hebben, met POS-materiaal binnen én buiten zichtbaar in de outlet zoals bij de vriezer, met parasols en vlaggen op het strand, maar ook als er gebruik werd gemaakt van Cornetto POS-materiaal. De ondernemer die daarnaast extra verkoopinitiatieven met OLA ijs nam, verdiende bonuspunten. Gedurende de zomer deden OLA-vertegenwoordigers diverse mystery visits om te zien welke initiatieven strandpaviljoens namen om hun ijsverkopen te stimuleren. Hieruit kwam Paviljoen de Strandganger uit het Zeeuwse Nieuwvliet als winnaar uit de bus. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid