Deliveroo start zoekactie ‘Ride to Find’ naar vermiste personen


Actie – Vanaf vandaag, 30 april, starten maaltijdenbezorgdienst Deliveroo en de politie de campagne ‘Ride to Find’. Deliveroo-bezorgers in Amsterdam, Den Haag, Breda en Nijmegen rijden een maand lang met posters op hun bezorgtas van vermiste personen. Politie hoopt op die manier tips te ontvangen over een vijftal langdurige vermiste personen. De actie maakt onderdeel uit van de ‘Mis je mei?’-maand. Deze is bedoeld om vermissingszaken in Nederland extra aandacht te geven. Dat is meteen het startpunt waarop ongeveer 100 Deliveroo-koeriers met een aangepaste bezorgtas rondrijden in de vier steden. De verdwijningsposters zoals die op de bezorgtassen te zien zijn, worden ook via sociale media gedeeld om de actie nationale aandacht te geven. Mediahype Het is de eerste keer dat deze samenwerking plaatsvindt in Nederland. In het Verenigd Koninkrijk zorgde eenzelfde campagne, met de organisatie Missing People, in december 2018 voor een heuse mediahype, laat Deliveroo weten. Daar werden drie van de vermiste personen gevonden tijdens de campagne. Ook in België is aandacht geweest voor de Ride to Find-campagne in januari van dit jaar. Daar werd aandacht gevraagd voor vermiste kinderen, via de organisatie Child Focus. In Nederland worden de ruim 2.500 Deliveroo-bezorgers, naast de campagne, aangemoedigd om de link naar de pagina vermiste personen van de politie te delen via social media. Het gaat om de volgende vijf langdurig vermiste personen: •          James Patrick Grealis, 35 jaar en vermist uit Breda sinds 23 oktober 2008; •          Bas Rossen, 63 jaar en vermist uit Breda sinds 15 januari 2017; •          Jeroen de Wit, 32 jaar en vermist uit Leimuiden sinds 18 februari 2018; •          Sidney Lute, 21 jaar oud en vermist uit Assendelft sinds 2 november 2016; •          Dirk van den Belt, 82 jaar en vermist uit Kampen op 8 april 2018 Bron: Deliveroo/@FoodClicks Actie – Vanaf vandaag, 30 april, starten maaltijdenbezorgdienst Deliveroo en de politie de campagne ‘Ride to Find’. Deliveroo-bezorgers in Amsterdam, Den Haag, Breda en Nijmegen rijden een maand lang met posters op hun bezorgtas van vermiste personen. Politie hoopt op die manier tips te ontvangen over een vijftal langdurige vermiste personen. De actie maakt onderdeel uit van de ‘Mis je mei?’-maand. Deze is bedoeld om vermissingszaken in Nederland extra aandacht te geven. Dat is meteen het startpunt waarop ongeveer 100 Deliveroo-koeriers met een aangepaste bezorgtas rondrijden in de vier steden. De verdwijningsposters zoals die op de bezorgtassen te zien zijn, worden ook via sociale media gedeeld om de actie nationale aandacht te geven. Mediahype Het is de eerste keer dat deze samenwerking plaatsvindt in Nederland. In het Verenigd Koninkrijk zorgde eenzelfde campagne, met de organisatie Missing People, in december 2018 voor een heuse mediahype, laat Deliveroo weten. Daar werden drie van de vermiste personen gevonden tijdens de campagne. Ook in België is aandacht geweest voor de Ride to Find-campagne in januari van dit jaar. Daar werd aandacht gevraagd voor vermiste kinderen, via de organisatie Child Focus. In Nederland worden de ruim 2.500 Deliveroo-bezorgers, naast de campagne, aangemoedigd om de link naar de pagina vermiste personen van de politie te delen via social media. Het gaat om de volgende vijf langdurig vermiste personen: •          James Patrick Grealis, 35 jaar en vermist uit Breda sinds 23 oktober 2008; •          Bas Rossen, 63 jaar en vermist uit Breda sinds 15 januari 2017; •          Jeroen de Wit, 32 jaar en vermist uit Leimuiden sinds 18 februari 2018; •          Sidney Lute, 21 jaar oud en vermist uit Assendelft sinds 2 november 2016; •          Dirk van den Belt, 82 jaar en vermist uit Kampen op 8 april 2018 Bron: Deliveroo/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Deliveroo stopt activiteiten op de Nederlandse markt

Bezorgdienst - Deliveroo heeft woensdag bekend gemaakt dat het de activiteiten in Nederland gaat beëindigen. De aankondiging om met de Nederlandse activiteiten te stoppen werd al op 10 augustus gemeld, alleen wilde het bezorgbedrijf toen nog alle opties bekijken. Dat proces heeft nu geleid om alle operationele Nederlandse activiteiten op 30 november 2022 te beëindigen.

Lees bericht



Groei bezorgformules dé ontwikkeling in food van 2021

Foodservice – De explosieve groei van bezorgformules voor boodschappen en maaltijden is dé ontwikkeling van 2021 in de Nederlandse foodmarkt. Dat laat de FSIN Food500 2022 zien. Het Food Service Instituut Nederland (FSIN) publiceert dit overzicht van de vijfhonderd foodbedrijven met de hoogste omzetten dit jaar voor het eerst sinds de coronapandemie.

Lees bericht



Ghost kitchen Casper wil minimaal vijf locaties in Nederland

Dark kitchen - Casper, een succesvolle Belgische bezorg- en afhaalketen, zet voet op Nederlandse bodem. Met een groei-injectie van vijf miljoen euro, geleid door Slingshot Ventures, wil het bedrijf tot 2024 vijftig locaties openen in Europa, te starten met alvast vijf vestigingen in Nederland. De eerste locatie opent in juni in Den Haag.

Lees bericht

SPAR laat boodschappen via thuisbezorgd bezorgen

Formulenieuws - SPAR Nederland en Thuisbezorgd.nl, onderdeel van Just Eat Takeaway.com, starten pilot om nu ook boodschappen te bezorgen in Nederland via het platform. Het gaat om een assortiment van zo’n 1000 geselecteerde producten, waaronder brood, melk en andere verse ingrediënten tot toiletartikelen en andere last-minute benodigdheden.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid