Directie FFC neemt belang in eigen bedrijf

Directieleden FFC nemen belang in eigen organsiatie

Fastservice - De directieleden van FFC hebben een belang genomen in de eigen organisatie. Gelijktijdig is een aantal organisatiewijzigingen doorgevoerd.

Zo zal Joep Leemans de rol van Algemeen Directeur op zich nemen in de nieuwe directie. Martijn Boone wordt Marketing & Sales Directeur en Leonardo Hopstaken krijgt de functie van Directeur Finance, HR en Legal. Rogier Janssen, die al enige maanden verantwoordelijk is voor alle operationele zaken als Franchise Manager, blijft die taak vervullen.

Daarnaast is Taco Janssen binnen de organisatie aangesteld als Sales Manager New Business. Taco Janssen komt vanuit de eigen organisatie en was voorheen franchise consultant in het oosten en noorden van het land. De sales organisatie is verder uitgebreid met Ricardo Stroes als coördinator Recruitment en Petra Smit voor vastgoed zaken.

Om alle verzamelde data binnen FFC goed te stroomlijnen voor de formules Kwalitaria en Délifrance is een nieuwe afdeling opgezet. Wouter Krupe zal als Digital manager de nieuwe afdeling gaan vormgeven en heeft daarbij ondersteuning van twee nieuwe collega’s: Koen Figee (junior e-commerce marketeer) en Jimco van Elteren (Business Analist).

Ook aan de merken portfolio is hard gewerkt. Diana Vredeveld is deze zomer gestart als Brand Manager voor Délifrance. Diana heeft een achtergrond in food als winkelmanager en marketeer bij NS Retail en marketeer bij Intratuin. Tot slot is Fleur Wolterman aangesteld als content marketeer.

Bron: FFC

Auteur: Steffen van Beek