Diviande en Zandbergen introduceren hybride productlijn FiftyFifty


Introductie - Jan Zandbergen en Diviande in Veenendaal hebben hun assortiment uitgebreid met een nieuwe hybride productlijn: FiftyFifty. De producten bestaan voor vijftig procent uit vlees en voor vijftig procent uit groente. Volgens Zandbergen/Diviande is de nieuwe productlijn bedoeld  voor de consument die een balans zoekt tussen genieten, gezondheid en duurzaamheid. Maar de productlijn kan volgens het bedrijf ook uitkomst bieden voor kinderen die moeite hebben met het eten van groente. Het hybride vers assortiment van FiftyFifty moet een bijdrage leveren aan het verkleinen van de kloof tussen enerzijds vlees en anderzijds vegetarische producten. Volgens de producent is het ook een alternatief voor de flexitariër, consumenten die niet altijd vlees willen eten. Ook voor kinderen die niet van groente houden, kan FiftyFifty een oplossing zijn. Kinderen eten namelijk niet alleen 50% meer groente, maar leren met FiftyFifty ook een grotere variatie aan verschillende groenten kennen. Voor het totale assortiment van FiftyFifty worden namelijk meer dan 15 groentesoorten gebruikt. Momenteel bestaat het assortiment uit 12 verschillende producten, waaronder een Boon-stam, Bretonse Schnitzel, Champignon Schnitzel, Koteletto, Burger - Italian style en Burger - Mexican style. Bron: @FoodClicks Introductie - Jan Zandbergen en Diviande in Veenendaal hebben hun assortiment uitgebreid met een nieuwe hybride productlijn: FiftyFifty. De producten bestaan voor vijftig procent uit vlees en voor vijftig procent uit groente. Volgens Zandbergen/Diviande is de nieuwe productlijn bedoeld  voor de consument die een balans zoekt tussen genieten, gezondheid en duurzaamheid. Maar de productlijn kan volgens het bedrijf ook uitkomst bieden voor kinderen die moeite hebben met het eten van groente. Het hybride vers assortiment van FiftyFifty moet een bijdrage leveren aan het verkleinen van de kloof tussen enerzijds vlees en anderzijds vegetarische producten. Volgens de producent is het ook een alternatief voor de flexitariër, consumenten die niet altijd vlees willen eten. Ook voor kinderen die niet van groente houden, kan FiftyFifty een oplossing zijn. Kinderen eten namelijk niet alleen 50% meer groente, maar leren met FiftyFifty ook een grotere variatie aan verschillende groenten kennen. Voor het totale assortiment van FiftyFifty worden namelijk meer dan 15 groentesoorten gebruikt. Momenteel bestaat het assortiment uit 12 verschillende producten, waaronder een Boon-stam, Bretonse Schnitzel, Champignon Schnitzel, Koteletto, Burger - Italian style en Burger - Mexican style. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

1788 Beef introduceert nieuwe Wagyu-lijn

Introductie - 1788 Beef, een merk van de Jan Zandbergen Groep, lanceert het nieuwe assortiment van Australisch graangevoerd Wagyu-rundvlees. Deze nieuwe productlijn kenmerkt zich door uitzonderlijke marmering, malsheid en smaak.

Lees bericht




Eerste paal nieuw innovatiecentrum Jan Zandbergen Group

R&D-centrum - CEO Peter-Paul Zandbergen van de Jan Zandbergen Group heeft op 26 oktober de eerste paal geslagen van een nieuw food ontwikkelingscentrum. De groep bestaande uit de bedrijven Jan Zandbergen, Diviande en Future Food Group gaat zich meer richten op vernieuwende concepten en productontwikkeling, met name in de ontwikkeling van plantaardige alternatieven.

Lees bericht


Diviande wint Innovatie Publieksprijs Regio FoodValley

Verkiezing - Diviande heeft onlangs de Publieksprijs van Regio FoodValley ontvangen. Het concept van Diviande, waarbij restvlees van duurzame Kipster hanen en leghennen wordt gebruikt voor de productie van gezonde ‘hybride’ roerbakreepjes, overtuigde het publiek om voor deze innovatie te kiezen.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid