Domino’s en Ben & Jerry’s houden zoektocht naar ‘mooiste pizza-plek’
Promoties - Pizzaketen Domino’s en ijsmerk Ben & Jerry’s houden een gezamenlijke zoektocht naar de mooiste plek om in Nederland van pizza te genieten. In de campagne wordt door middel van een fotowedstrijd de mooiste pizzaplek van Nederland bepaald. Deelnemers kunnen op www.demooistepizzaplek.nl een foto van hun favoriete pizzaplek plaatsen. Op een grote landkaart van Nederland zijn punten te zien waar mensen hun mooiste pizzaplek hebben gemarkeerd en gefotografeerd. De ingezonden foto’s zijn via deze kaart te zien en op de foto’s kan worden gestemd. Iedere week, vier weken lang, wordt de mooiste pizzaplek van de week gekozen en de weekwinnaar ontvangt een Ben & Jerry’s en Domino’s pakket en gratis pizza. Na vier weken wint degene met de meeste stemmen het pakket plus een jaar lang iedere week gratis pizza. Domino’s Pizza telt wereldwijd ruim 12.000 locaties in meer dan 70 landen. De franchiseformule is sinds 1989 in Nederland gevestigd en heeft hier inmiddels 215 vestigingen. Bron: @FoodClicks Promoties - Pizzaketen Domino’s en ijsmerk Ben & Jerry’s houden een gezamenlijke zoektocht naar de mooiste plek om in Nederland van pizza te genieten. In de campagne wordt door middel van een fotowedstrijd de mooiste pizzaplek van Nederland bepaald. Deelnemers kunnen op www.demooistepizzaplek.nl een foto van hun favoriete pizzaplek plaatsen. Op een grote landkaart van Nederland zijn punten te zien waar mensen hun mooiste pizzaplek hebben gemarkeerd en gefotografeerd. De ingezonden foto’s zijn via deze kaart te zien en op de foto’s kan worden gestemd. Iedere week, vier weken lang, wordt de mooiste pizzaplek van de week gekozen en de weekwinnaar ontvangt een Ben & Jerry’s en Domino’s pakket en gratis pizza. Na vier weken wint degene met de meeste stemmen het pakket plus een jaar lang iedere week gratis pizza. Domino’s Pizza telt wereldwijd ruim 12.000 locaties in meer dan 70 landen. De franchiseformule is sinds 1989 in Nederland gevestigd en heeft hier inmiddels 215 vestigingen. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Drie favoriete gerechten in één My Domino’s Box
Introductie – Pizzaketen Domino's introduceert de My Domino's Box: een eenpersoons box met ruimte voor een mini-versie van je favoriete pizza en twee bijgerechten. De box is naar eigen smaak samen te stellen. Volgens Domino’s zijn er op die manier honderden mogelijke combinaties mogelijk.
Lees berichtDomino’s lanceert e-bike met ‘slimme oven’ achterop
Formulenieuws - Domino’s komt als bezorgdienst met een nieuw type bezorging. De pizzaformule introduceert de Domino’s DxB, een e-bike met ingebouwde pizza-oven die de pizza gedurende de rit op precies de juiste temperatuur van 68 graden houdt.
Lees berichtSuccesvolle pop-up Ben & Jerry’s Chunky Experience
Pop-up – De twee weekenden dat de Ben & Jerry’s Chunky Experience was geopend, hebben het gewenste resultaat gegeven: menig ijsliefhebber wist de weg te vinden naar de tijdelijke locatie in de Hofbogen in Rotterdam om de wereld van chunks en swirls te proberen. Het tweede weekend zelfs 1200 mensen.
Lees berichtLandelijke Opschoondag krijgt brede steun vanuit bedrijfsleven
Zwerfvuil - Nederlands grootste bedrijven slaan de handen ineen tijdens de 21e editie van de Landelijke Opschoondag op zaterdag 18 maart. Toonaangevende partijen hebben zich gecommitteerd aan de landelijk dag tegen het zwerfafval.
Lees berichtPilot Ben & Jerry’s moet broeikasgas melkveehouderijen halveren
Duurzaamheid – IJsmerk Ben & Jerry’s gaat zich inzetten om de uitstoot van broeikasgassen op vijftien melkveehouderijen tegen het eind van 2024 terug te brengen tot de helft van het sectorgemiddelde. Zodra het project van ‘Mootopia’ zich heeft bewezen, worden de initiatieven uitgebreid naar boerderijen in de wereldwijde zuivel supply chain van Ben & Jerry’s.
Lees berichtDomino’s eerste Nederlandse quick serviceketen met Nutri-Score
Formulenieuws - Domino’s start als eerste quick service restaurant met Nutri-Score in Nederland. De keten zet zich volledig in op het transparant maken van de voedingswaarden om consumenten een bewuste keuze te kunnen laten maken. Dat heeft de formule dinsdag bekendgemaakt bij het uitbrengen van het nieuwste eigen trendreport met daarin de meest actuele ontwikkelingen en trends van 2022.
Lees bericht