Dunkin’ Donuts voortaan verder als Dunkin’


Formulenieuws – In Almere wordt, na een eerdere vestiging in Amerika, de eerste locatie geopend van een Dunkin' Donuts in de nieuwe huisstijl. In de nieuwe huisstijl verdwijnt de toevoeging Donuts. Dunkin’ Donuts gaat namelijk voortaan verder als Dunkin’. De reden voor de naamsverandering is de groei die de keten doormaakt met ‘coffee and baked good merken’. Hierdoor ligt de focus inmiddels niet meer alleen op de welbekende donuts van de winkel, maar juist op de koffie en de bakeryproducten. Coffee and Donuts Ondanks de inkorting van de naam blijft de huisstijl vertrouwd, want het lettertype met roze en oranje kleuren blijven. De donuts blijven ook in elke vestiging beschikbaar, alleen maken zij meer onderdeel uit van het totale assortiment. Het nieuwe logo van Dunkin’ zal de komende periode steeds vaker zichtbaarder worden in alle vestigingen van Nederland. “Onze nieuwe huisstijl is onderdeel van de algehele modernisatie van de Dunkin’ beleving in Nederland. Wij geloven erin dat onze inzet om Dunkin’ te transformeren het merk relevant zal houden voor de komende generaties”, aldus Nabil Besali, master franchisenemer van Dunkin’ in Nederland. Nieuwe huisstijl De aangepast Dunkin’ huisstijl is voor het eerst te zien in de nieuwe vestiging in Almere. Deze opent op 28 februari. Traditiegetrouw krijgen de eerste 100 klanten een jaar lang gratis donuts. De vestiging heeft een oppervlakte van 120 m2, met 40 zitplaatsen binnen en 60 zitplaatsen buiten op het terras. De vestiging in Almere gaat zich ook richten op het ontbijt. Bij de opening van Almere wordt tevens een loyalty app geintroduceerd. Dunkin’ fans worden via deze app beloond met kortingen en spaarvoordelen. Dunkin’ (voormalig Dunkin’ Donuts) is opgericht in 1950 en een van ’s werelds toonaangevende coffee and baked goods merken. De onderneming telt meer dan 12.200 winkels in 45 landen wereldwijd. Europa telt 240 Dunkin’ Donuts winkels. Bron: @FoodClicks Formulenieuws – In Almere wordt, na een eerdere vestiging in Amerika, de eerste locatie geopend van een Dunkin' Donuts in de nieuwe huisstijl. In de nieuwe huisstijl verdwijnt de toevoeging Donuts. Dunkin’ Donuts gaat namelijk voortaan verder als Dunkin’. De reden voor de naamsverandering is de groei die de keten doormaakt met ‘coffee and baked good merken’. Hierdoor ligt de focus inmiddels niet meer alleen op de welbekende donuts van de winkel, maar juist op de koffie en de bakeryproducten. Coffee and Donuts Ondanks de inkorting van de naam blijft de huisstijl vertrouwd, want het lettertype met roze en oranje kleuren blijven. De donuts blijven ook in elke vestiging beschikbaar, alleen maken zij meer onderdeel uit van het totale assortiment. Het nieuwe logo van Dunkin’ zal de komende periode steeds vaker zichtbaarder worden in alle vestigingen van Nederland. “Onze nieuwe huisstijl is onderdeel van de algehele modernisatie van de Dunkin’ beleving in Nederland. Wij geloven erin dat onze inzet om Dunkin’ te transformeren het merk relevant zal houden voor de komende generaties”, aldus Nabil Besali, master franchisenemer van Dunkin’ in Nederland. Nieuwe huisstijl De aangepast Dunkin’ huisstijl is voor het eerst te zien in de nieuwe vestiging in Almere. Deze opent op 28 februari. Traditiegetrouw krijgen de eerste 100 klanten een jaar lang gratis donuts. De vestiging heeft een oppervlakte van 120 m2, met 40 zitplaatsen binnen en 60 zitplaatsen buiten op het terras. De vestiging in Almere gaat zich ook richten op het ontbijt. Bij de opening van Almere wordt tevens een loyalty app geintroduceerd. Dunkin’ fans worden via deze app beloond met kortingen en spaarvoordelen. Dunkin’ (voormalig Dunkin’ Donuts) is opgericht in 1950 en een van ’s werelds toonaangevende coffee and baked goods merken. De onderneming telt meer dan 12.200 winkels in 45 landen wereldwijd. Europa telt 240 Dunkin’ Donuts winkels. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws




Dunkin’ lanceert ‘smartfridge koffie en donuts station’

Shopconcept – Koffie- en donutconcept Dunkin’ presenteert samen met Selecta, Alpro en Monin ‘De World of Dunkin’, een volgens het bedrijf ‘slimme verkoopoplossing met koffie, ijsdranken, Dunkin’ donuts, merchandise en andere producten’. De eerste units zijn reeds ontwikkeld en de primeur is voor Hotel Gorinchem van Van der Valk International, de belangrijkste belanghebbende in Dunkin’.

Lees bericht







© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid