Dunkin’ introduceert drietal petrolconcepten


Formulenieuws – Koffie- en donutketen Dunkin’ introduceert drie concepten voor de petrolsector. Op de vakbeurs voor tankondernemers in Houten worden de voorbeelden getoond. Het gaat om een on-the-go-concept, een pop-upstore en een combinatieconcept van Dunin’ met ijsproducten van Baskin-Robbins. Dunkin’s timmert de laatste tijd fors aan de weg met samenwerkingen met New York Pizza, Jumbo supermarkten en tankstation De Lucht langs de A2. Die laatste heeft er ook toe geleid verdere stappen te zetten met presentatieconcepten binnen het petrolsegment, naast de eigen winkels in de steden en op drukke plaatsen zoals het outletcenter in Roosendaal. Frozen Dunkin' machine Bij het on-the-go-concept getoond wordt een speciale Dunkin’ unit geïnstalleerd, waarbij de klant zelf een keuze kan maken uit de warme dranken, waaronder cappuccino, latte, espresso, warme chocolademelk en thee. De gebruiker betaalt hiervoor met eigen betaal- en bankkaart. Daarnaast biedt het bedrijf een primeur met de introductie van de Frozen Dunkin’ machine, waar klanten zelf een Dunkin’ Frappe, Dunkaccino, iced latte of macchiato kunnen bereiden. Bij de warme dranken liggen de donuts voorverpakt in doosjes van 1, 2 of 4 stuks. Baskin-Robbins De Dunkin’ pop-up store betreft een compleet Dunkin’ restaurant, die op locatie wordt gebouwd en waar het assortiment van een reguliere winkel beschikbaar zal zijn. Bij het derde concept worden de donuts gecombineerd met het ijsmerk Baskin-Robbins. Dit ijs wordt in verpakkingen van 120 ml en 500 ml vanuit een speciale Baskin-Robbins vriezer aangeboden. Bron: @FoodClicks Formulenieuws – Koffie- en donutketen Dunkin’ introduceert drie concepten voor de petrolsector. Op de vakbeurs voor tankondernemers in Houten worden de voorbeelden getoond. Het gaat om een on-the-go-concept, een pop-upstore en een combinatieconcept van Dunin’ met ijsproducten van Baskin-Robbins. Dunkin’s timmert de laatste tijd fors aan de weg met samenwerkingen met New York Pizza, Jumbo supermarkten en tankstation De Lucht langs de A2. Die laatste heeft er ook toe geleid verdere stappen te zetten met presentatieconcepten binnen het petrolsegment, naast de eigen winkels in de steden en op drukke plaatsen zoals het outletcenter in Roosendaal. Frozen Dunkin' machine Bij het on-the-go-concept getoond wordt een speciale Dunkin’ unit geïnstalleerd, waarbij de klant zelf een keuze kan maken uit de warme dranken, waaronder cappuccino, latte, espresso, warme chocolademelk en thee. De gebruiker betaalt hiervoor met eigen betaal- en bankkaart. Daarnaast biedt het bedrijf een primeur met de introductie van de Frozen Dunkin’ machine, waar klanten zelf een Dunkin’ Frappe, Dunkaccino, iced latte of macchiato kunnen bereiden. Bij de warme dranken liggen de donuts voorverpakt in doosjes van 1, 2 of 4 stuks. Baskin-Robbins De Dunkin’ pop-up store betreft een compleet Dunkin’ restaurant, die op locatie wordt gebouwd en waar het assortiment van een reguliere winkel beschikbaar zal zijn. Bij het derde concept worden de donuts gecombineerd met het ijsmerk Baskin-Robbins. Dit ijs wordt in verpakkingen van 120 ml en 500 ml vanuit een speciale Baskin-Robbins vriezer aangeboden. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Duitse Edeka neemt deel De Groot Fresh Group over

Overname - De Duitse marktleider in de supermarktsector Edeka neemt bedrijfsonderdelen over van een Nederlandse agf-leverancier. Het gaat om ‘De Groot Fresh Group’ in Hedel. De overnemende partij is Everest, de inkoopdochter van Edeka, waar ook Jumbo en Picnic lid van zijn. Dat meldt vakblad FoodPersonality.

Lees bericht


Jumbo opent Europa’s grootste mechanische verscentrum

Distributiecentrum - Deze week heeft Jumbo Supermarkten het gemechaniseerd centraal distributiecentrum (CDC) voor versproducten officieel in gebruik genomen. Hierdoor kunnen klanten van Jumbo rekenen op nog versere producten doordat deze artikelen na productie sneller in de winkel liggen.

Lees bericht

Opsplitsen ZorgTotaal in Zorg & food en Zorg & ICT goede zet

Vakbeurzen - Eigenlijk is er maar relatief weinig ruchtbaarheid aan gegeven, maar van 8 tot en met 11 april worden voor de eerste keer de drie vakevents Zorg & food, Zorg & facility en Zorg ICT gezamenlijk gehouden als opvolger van de vroegere beurs ZorgTotaal. Dat wil niet zeggen dat belangstellenden de weg naar de Jaarbeurs in Utrecht niet wisten te vinden. In tegenstelling....

Lees bericht

Al 45 Jumbo-locaties gestopt met tabaksverkoop

Supermarkt -  Jumbo bouwt de tabaksverkoop bij de servicebalies in de supermarkten langzaam verder af. Inmiddels zijn er zo’n 45 servicepunten zonder tabak, waarvan zo’n 25 verkooppunten bij franchisers. Supermarkten mogen nog tot 1 juli dit jaar tabak verkopen. Daarna moeten alle vestigingen vanwege een wettelijk verbod zijn gestopt.

Lees bericht


Jumbo wil met impactfonds vaart maken met verduurzaming

Duurzamheid - Jumbo heeft ambitieuze klimaatdoelstellingen. De supermarktketen wil de eigen CO2-uitstoot – de zogenaamde scope 1 en 2 – in 2030 met 85% hebben gereduceerd (ten opzichte van 2022). Ook wil Jumbo de CO2-uitstoot in de productketens (scope 3) met 50% terugbrengen. Om versnelling in verduurzaming te realiseren heeft Jumbo zelfs een Impactfonds opgezet.

Lees bericht

Omzet La Place stijgt met 24% naar €133 miljoen

Formulenieuws – De restaurantformule La Place heeft een goede groei doorgemaakt in 2023. De consumentenomzet nam toe met 24 procent naar €133 miljoen euro, zo laat Jumbo Food Group weten. Die omzettoename was inclusief een viertal nieuwe locaties.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid