Eerste Nederlandse Subway nieuwe stijl in Maasstad


Formulenieuws – Texaco had de primeur met twee Fresh Forward-locaties in hun tankstations in Heemskerk en Tilburg, maar de Maasstad heeft de eerste echte volledige restaurantlocatie nieuwe stijl van Subway. De locatie is gevestigd aan het Stadhuisplein in Rotterdam en is vandaag officieel open gegaan. Eigenaar Justin van Gorkum: spreekt van “een complete metamorfose”. Justin en zijn vader Vincent van Gorkum runden al eerder een Subway-vestiging nabij het Stadhuisplein, maar konden hun zaak op die locatie niet voortzetten. Nu hebben zij de eerste Subway-locatie die volgens het nieuwe Fresh Forward concept is ingericht. Dit concept wordt gekenmerkt door frisse kleuren, versheid en enkele technische snufjes. Het concept slaat inmiddels goed aan op 87 locaties in de VS en andere landen. Fresh Forward Uitgebreid klantonderzoek heeft de Subway organisatie doen besluiten om haar vestigingen wereldwijd volgens een nieuw concept in te richten: met de nadruk op vers en het vizier op de toekomst. Een grote beweging, die vorig jaar in gang is gezet met de introductie van een nieuw logo: kenmerkende pijlen in frisse kleuren. Ook de digitale menuborden en de uniformen zijn aangepast. Alle veranderingen zijn erop gericht om de klantervaring naar een hoger niveau te brengen. Binnenkort worden er nog enkele extra technische snufjes toegevoegd, zoals self-order schermen waarop de klant digitaal een Sub kan bestellen en een app waarmee dit op afstand is te doen. Ook komt er nog een voordeelpas voor Subway-fans: de Subcard.” Lees in de november-editie van @FoodClicks dit jaar het interview met CEO Joost Labadie van Subway Nederland over de achtergronden van het nieuwe Fresh Forward-concept. Nog geen abonnee? Meld je hier aan voor een gratis digitaal abonnement. Bron: @FoodClicks Formulenieuws – Texaco had de primeur met twee Fresh Forward-locaties in hun tankstations in Heemskerk en Tilburg, maar de Maasstad heeft de eerste echte volledige restaurantlocatie nieuwe stijl van Subway. De locatie is gevestigd aan het Stadhuisplein in Rotterdam en is vandaag officieel open gegaan. Eigenaar Justin van Gorkum: spreekt van “een complete metamorfose”. Justin en zijn vader Vincent van Gorkum runden al eerder een Subway-vestiging nabij het Stadhuisplein, maar konden hun zaak op die locatie niet voortzetten. Nu hebben zij de eerste Subway-locatie die volgens het nieuwe Fresh Forward concept is ingericht. Dit concept wordt gekenmerkt door frisse kleuren, versheid en enkele technische snufjes. Het concept slaat inmiddels goed aan op 87 locaties in de VS en andere landen. Fresh Forward Uitgebreid klantonderzoek heeft de Subway organisatie doen besluiten om haar vestigingen wereldwijd volgens een nieuw concept in te richten: met de nadruk op vers en het vizier op de toekomst. Een grote beweging, die vorig jaar in gang is gezet met de introductie van een nieuw logo: kenmerkende pijlen in frisse kleuren. Ook de digitale menuborden en de uniformen zijn aangepast. Alle veranderingen zijn erop gericht om de klantervaring naar een hoger niveau te brengen. Binnenkort worden er nog enkele extra technische snufjes toegevoegd, zoals self-order schermen waarop de klant digitaal een Sub kan bestellen en een app waarmee dit op afstand is te doen. Ook komt er nog een voordeelpas voor Subway-fans: de Subcard.” Lees in de november-editie van @FoodClicks dit jaar het interview met CEO Joost Labadie van Subway Nederland over de achtergronden van het nieuwe Fresh Forward-concept. Nog geen abonnee? Meld je hier aan voor een gratis digitaal abonnement. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’

Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.

Lees bericht


Subway introduceert Signature Series in Nederland

Formulenieuws – Broodjesketen Subway start met een nieuwe lijn sandwiches de Signature Series. De lijn bestaat uit acht sandwich creaties, die speciaal door chefs ontworpen. Volgens Subway geldt de introductie als de grootste menuwijziging in 58 jaar.

Lees bericht


Subway meeste vegan opties van grote fastfood ketens

Analyse - In Nederland heeft Subway de meeste vegan opties van alle grote fastfoodketens. Bij deze lunchformule is 12% van de hoofdgerechten helemaal plantaardig te bestellen. Ook bieden ze iedere woensdag de ‘Vegan Supreme’ patty op basis van quinoa en kikkererwten aan als ‘Sub of the Day’.

Lees bericht


Subway, PepsiCo en Vrumona verlengen samenwerking

Samenwerking  – Subway heeft de samenwerking met PepsiCo en drankenbedrijf Vrumona met vijf jaar verlengd.  Vrumona zal Subway restaurants in heel Nederland tot minstens eind 2027 voorzien van dranken van PepsiCo zoals Pepsi, Pepsi MAX en 7UP en Vrumona eigen merk producten zoals Sisi, Crystal Clear, Sourcy en Sourcy Vitaminwater.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid